آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

پل رایان: ایران ثبات منطقه را بر هم می زند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,پل رایان

رییس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه گزافه‌گویی مقامات آمریکایی علیه کشورمان گفت: ایران ثبات منطقه را بر هم می‌زند.

به گزارش ایسنا،پل رایان ،رییس مجلس نمایندگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس و در ادعاهایی بی اساس گفت:  ایران کارهای زیادی انجام می‌دهد تا خط ها را به عقب براند و منطقه را بی‌ثبات کند.

 

به نظرمن، ایران کارهای زیادی انجام می دهد که خارج از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است و در حوزه موشک های بالستیک و اشاعه (هسته‌ای) و تامین مالی گروه‌های تروریستی و استقرار موشک در کشورهای دیگر برای حمله به اسرائیل است. پس من ایران را نیرویی متخاصم در منطقه خاورمیانه می‌ بینم که هرکاری که بتواند انجام می‌دهد تا برای بی‌ثبات کردن همسایگانش، تامین مالی کند. به نظرمن، کاری که ایران تلاش می کند انجام بدهد، اساسا اینطور است که همسایگانش را تضعیف و تروریسم را صادر کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیچ نشانه‌ای مبنی بر این‌که ایران به مفاد توافق هسته‌ای پایبند نیست،مشاهده می‌کنید.گفت: : من هنوز پاسخ کامل این سوال را نمی‌دانم.

 

بهانه‌گیری‌های مقامات آمریکایی از ایران در شرایطی است که مقامات کشورمان بارها تاکید کرده‌اند که این کشور سیاست صلح و آرامش را در منطقه دنبال می‌کند و هیچگاه به دنبال مخاصمه با هیچ کشوری نبوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------