آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

صالحی: مذاکرات به خوبی جلو می‌رود



اخبار,اخبار سیاست خارجی, انرژی هسته ای

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه به ساخت بیمارستان تخصصی هسته‌ای در تهران اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در این بیمارستان تجهیزاتی در نظر گرفته می‌شود که در خاور میانه سابقه نداشته است.

رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: هر آنچه در مذاکرات هسته‌ای مورد توافق قرار گیرد قطعاً بر اساس توافق و اجماعی است که در داخل کشور و در بین مسئولان حاصل شده است.

علی اکبر صالحی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسمی در دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر این‌که مذاکرات به خوبی جلو می‌رود و مذاکره‌کنندگان به طور قوی از منافع و حاکمیت ملی دفاع می‌کنند، ‌افزود: مذاکرات در چارچوب‌های مشخص دنبال می‌شود و هیچ چیز خارج از آن چارچوب عمل نمی‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه به ساخت بیمارستان تخصصی هسته‌ای در تهران اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در این بیمارستان تجهیزاتی در نظر گرفته می‌شود که در خاور میانه سابقه نداشته است و همچنین این بیمارستان کمک می‌کند تا عده زیادی از بیماران که بیماری‌های صعب‌العلاج دارند برای تشخیص و درمان به خارج از کشور نروند و همچنین زمینه‌ای را برای توریسم درمانی ایجاد می‌کند.

 

این بیمارستان بسیار وسیع و با هزینه بسیار سنگین ساخته می‌شود و سازمان انرژی اتمی توانسته تاکنون بخشی از هزینه‌های آن را تأمین کند.

وی افزود: درباره زمین این بیمارستان در حال گفت‌وگو و توافق با شهرداری تهران هستیم و در صورت رسیدن به نتایج بیشتر اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.


اخبار سیاست خارجی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------