آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

روحانی: بدنبال تعمیق بیش از پیش روابط میان ایران و مالزی هستیم



اخبارجدید,خبرهای جدید,خبر

رئیس جمهور با تاکید بر اهیمت توسعه سطح روابط تهران - کوالالامپور، گفت: در این سفر بدنبال ارتقاء و تعمیق بیش از پیش روابط دو کشور هستیم.

به گزارش مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در فرودگاه بین المللی کوالالامپور در گفتگوی کوتاه با خبرنگاران با تاکید بر اهمیت تقویت روابط با کشورهای جنوب  شرق آسیا گفت: در نخستین مرحله از سفر به این منطقه و در ویتنام ملاقات های سازنده و خوبی با مقامات ارشد این کشور داشتیم و راههای توسعه و تحکیم  روابط در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار دادیم.

روحانی با تاکید بر اهیمت  توسعه سطح روابط  تهران - کوالالامپور اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر تقویت  سطح روابط با مردم و دولت این کشور بزرگ تاکید داشته و در این سفر بدنبال ارتقاء و تعمیق بیش از پیش روابط  دو کشور هستیم.

رییس جمهور تصریح کرد: فضای پسا برجام فرصت خوبی را برای توسعه روابط ایران - مالزی ایجاد کرده است و محور ملاقات و مذاکرات در جریان این سفر بر توسعه روابط تمرکز خواهد داشت.

روحانی افزود: در این سفر ملاقات هایی نیز با نخبگان و ایرانیان مقیم مالزی خواهیم داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------