آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات پیشنهاد آمریکا به حماس

وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند. به گزارش ایسنا، «آنتونی…

بیانیه کاخ سفید درباره حمله ایران به اسرائیل: گروه هفت را گرد هم خواهیم آورد



حمله ایران به اسرائیل،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که با هدف هماهنگی پیرامون یک «پاسخ دیپلماتیک مشترک» به حمله تهران علیه تل‌آویو، سران «جی۷» را گردهم خواهد آورد.

به گزارش مهر،‌ کاخ سفید در بیانیه‌ای به نقل از جو بایدن، رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که واشنگتن با هدف آنچه «پاسخ دیپلماتیک مشترک» به حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی خوانده است، سران «گروه هفت / جی ۷» را گرد هم خواهد آورد.

 

در بیانیه کاخ سفید به نقل از بایدن آمده است: فردا با هدف هماهنگی یک پاسخ دیپلماتیک مشترک به حمله ایران، سران جی۷ را گرد هم جمع خواهم کرد.

 

بایدن در این بیانیه که پس از تماس تلفنی وی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل منتشر شده است، مدعی شد که در این تماس بار دیگر بر «تعهد آهنین آمریکا به امنیت اسراییل» تاکید کرده است. به نوشته رویترز، بایدن سفر دیروز خود به دلاوِر را نیمه‌کاره رها کرد و به منظور تشکیل جلسه اضطراری با مشاورانش درباره حمله ایران به اراضی اشغالی به واشنگتن بازگشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------