آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

نتانیاهو: با اوباما بر سر برنامه هسته‌ای ایران اختلاف داریم



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,برنامه هسته‌ای ایران

 

اخبار سیاست خارجی - نتانیاهو: با اوباما بر سر برنامه هسته‌ای ایران اختلاف داریم

نتانیاهو افزود: با وجود اینکه در امور زیادی با اوباما اتفاق نظر دارم اما اختلافاتی با وی بر سر پرونده هسته‌ای ایران دارم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای خود درباره تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای گفت که با اوباما در مورد برنامه های هسته‌ای ایران اختلاف دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، بنیامین نتانیاهو شنبه شب در گفت و گو با شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در چارچوب تکرار ادعاهای رد شده قبلی خود گفت: باید در مدت کوتاه چند هفته یا چند ماه مانع پیشبرد برنامه سلاح هسته ای ایران شد.

نتانیاهو افزود: با وجود اینکه در امور زیادی با اوباما اتفاق نظر دارم اما اختلافاتی با وی بر سر پرونده هسته‌ای ایران دارم.

نتانیاهو در حالی این ادعاها را مطرح می‌کند که پیش از حضورش در سازمان ملل، رییس جمهوری آمریکا رسما اعلام کرد که حقوق هسته‌ای ایران قابل انکار نیست و مذاکرات در چارچوب تعیین شده و براساس توافق ژنو ادامه خواهد یافت.

اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------