آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

واکنش افخم به ادعای عبور مذاکره‌کنندگان از خطوط قرمز نظام



اخبار,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1

 

اخبار سیاست خارجی - واکنش افخم به ادعای عبور مذاکره‌کنندگان از خطوط قرمز نظام

طرح ادعاهایی مبنی بر این که مذاکره‌کنندگان از خطوط قرمز نظام عبور کرده‌اند پیش از آن که افترا به مذاکره‌کنندگان محسوب شود که قابل پیگیری قانونی نیز هست، به‌نوعی بی‌توجهی و نادیده گرفتن مدیریت کلان کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره انتشار برخی مطالب و اظهارنظرها در مورد مذاکرات هسته‌ای و با مضمون‌هایی چون حصول توافق ضمنی و رعایت نکردن خطوط قرمز نظام در مذاکرات از سوی تیم مذاکره کننده گفت: تاکنون هیچ توافقی در هیچ موضوعی صورت نگرفته است و تنها توافق موجود در مورد نام و عنوان توافق نهایی است که "برنامه جامع اقدام مشترک " است.

به گزارش ایسنا، مرضیه افخم اضافه کرد: تیم مذاکره کننده نسبت به خطوط قرمز نظام کاملا واقف است و با دقت و حساسیت بر رعایت آن ملتزم هستند و طرح ادعاهایی مبنی بر این که مذاکره‌کنندگان از خطوط قرمز نظام عبور کرده‌اند پیش از آن که افترا به مذاکره‌کنندگان محسوب شود که قابل پیگیری قانونی نیز هست، به‌نوعی بی‌توجهی و نادیده گرفتن مدیریت کلان کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: تیم مذاکره کننده بیش از سایرین و به روشنی می‌دانند هر توافقی بدون رعایت خطوط قرمز نظام بی‌ارزش است.

اخبار سیاست خارجی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------