آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

نمی‌توان تا ابد مذاکرات را ادامه داد



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,برنامه هسته ای ایران

 

اخبار سیاست خارجی - سخنگوی حزب سوسیال دمکراتیک آلمان در دیدار با ولایتی:
نمی‌توان تا ابد مذاکرات را ادامه داد

سخنگوی حزب سوسیال دمکراتیک آلمان به مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ اشاره کرد و گفت:‌تا ابد نمی‌توان مذاکرات را ادامه داد بلکه باید تمام شود و به توافق برسیم.

به گزارش فارس، نیلز آنن پس از دیدار با علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژی مرکز تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران درباره مذاکرات هسته‌ای با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال آینده کنفرانس بررسی ام‌پی‌تی برگزار می‌شود و البته تغییرات در کنگره آمریکا هم ایجاد شده که امیدواریم بتوانیم با تصمیمات مثبت به توافق هسته‌ای برسیم و اوضاع سامان یابد.

وی ادامه داد: ما امیدواری عمیق خود را درباره رسیدن توافق هسته‌ای با ایران اعلام می‌کنیم و اعتقاد داریم همه چیز آماده است و می‌توانیم به توافقی بسیار خوب برسیم.

این عضو پارلمان آلمان خاطرنشان کرد: رسیدن به توافق منافع هر دو کشور را در بر خواهد داشت چرا که جمهوری اسلامی ایران و آلمان منافع مشترکی را با هم دارند.

آنن در ادامه با بیان اینکه داشتن خاورمیانه با ثبات و پر از امنیت می‌تواند مفید و ثمربخش باشد. گفت: دولت آلمان در حال درگیری و جنگ با گروه‌هایی همچون داعش است و از کسانی که به دنبال صلح برای منطقه هستند حمایت می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد که پس از رسیدن به توافق هسته‌ای ایران و 1+5 همکاری‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و آلمان گسترش بیشتری یابد.

اخبار سیاست خارجی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------