آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

10سال دیگر جهان در زمان توافق هسته‌ای با ایران چگونه خواهد بود؟!+تصویر



نشریه "پولیتیکو" با انتشار خبر صفحه "جعلی" روزنامه نیویورک تایمز با هدف به‌سخره‌گرفتن موضع کشورهای غربی مذاکره‌کننده با ایران بر سر برنامه هسته‌ای به خصوص امریکا می‌نویسد: "در این صفحه ساختگی روزنامه نیویورک تایمز به صورت شبیه‌سازی شده در ده سال آینده نشان داده شده است. این عکس در صفحه کاربری حساب توئیتری رژیم اسرائیل در واشنگتن منتشر شده است."

همزمان با سفر قریب‌الوقوع "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم اسرائیل و انتقادات مطرح شده از سوی مقام‌های دولت اوباما در این باره، سفارت رژیم اسرائیل در واشنگتن موضع دولت اوباما در قبال مذاکرات هسته‌ای با ایران را با انتشار عکسی ساختگی از صفحه اول روزنامه نیویورک تایمز مسخره کرده است.

به گزارش خرداد، نشریه "پولیتیکو" با انتشار خبر انتشار صفحه یک "جعلی" از روزنامه نیویورک تایمز با هدف به‌سخره‌گرفتن موضع کشورهای غربی مذاکره‌کننده با ایران بر سر برنامه هسته‌ای به خصوص امریکا می‌نویسد: "در این صفحه ساختگی روزنامه نیویورک تایمز به صورت شبیه‌سازی شده در ده سال آینده نشان داده شده است. این عکس با تیتر "ده سال دیگر جهان در زمان توافق هسته‌ای با ایران چگونه خواهد بود؟" در صفحه کاربری حساب توئیتری رژیم اسرائیل در واشنگتن منتشر شده است."

این نشریه در ادامه می‌افزاید: "توئیتر رژیم اسرائیل در صفحه یک جعلی روزنامه نیویورک تایمز نوشته است که بنزین معمولی در سال 2025 به لیتری 9.25 دلار خواهد رسید. این عکس همچنین برای اجرای پروژه ایران‌هراسی رژیم اسرائیل تیترهایی چون "چگونه غرب از ایران فریب خورد"، "علیرغم بازرسی‌های بازرسان آژانس ایران به تجهیزات لازم برای تکمیل راکتور اراک دست یافته است"، "نیروهای نظامی ایران مانور تازه‌ای را برگزار کردند"، "1+5: ما از ادامه مذاکره با ایران پشیمان هستیم" را به بینندگان نمایش می‌دهد."

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1

 
 البته کاربران توئیتر نیز واکنش‌های متفاوتی به این عکس نشان داده‌اند:"یکی از کاربران نوشته است: "آیا شما (اسرائیلی‌ها) تا ده سال آینده می‌خواهید پروژه پاکسازی قومیتی علیه فلسطینیان را تکمیل کنید!". کاربری دیگر با نام "لو" نوشته است:"بی بی (نتانیاهو) برای یک سال دیگر باز هم می‌خواهد ادعا کند که ایران به بمب اتمی دست خواهد یافت. سه دهه است که این ادعا را مطرح می‌کنید. ایران اگر می‌خواست به بمب اتمی دست یابد تا الان آن را بدست آورده بود." کاربر دیگری بنام "لزلی جی" نیز این پیام را گذاشته است:"لطفا بس کنید ! تلاش نکنید تا امریکا را وارد جنگ دیگری در خاورمیانه سازید."

نشریه پولیتیکو در پایان اشاره می‌کند که رژیم اسرائیل در هفته‌های اخیر فشار زیادی را علیه دولت اوباما درباره موضوع برنامه هسته‌ای ایران وارد کرده است و سفر نتانیاهو و قصدش برای سخنرانی در جمع نمایندگان امریکایی در واشنگتن درباره برنامه هسته‌ای ایران و ابراز مخالفت با توافق هسته‌ای میان ایران و 1+5 نیز در همین راستا است. 

اخبار سیاست خارجی - خرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------