آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

نتانیاهو: موشک‌های ایران هر سال بزرگتر می‌شود



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,رژیم صهیونیستی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه این رژیم با ابراز نگرانی از دستاوردهای نظامی ایران و رژه روز ارتش اعلام کرد: هرسال موشکهای ایران بزرگتر و قدرتمندتر می‌شوند.

به گزارش تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه این رژیم اعلام کرد: تأمین سامانه موشکی اس‌-300 روسیه برای ایران به‌ویژه زمانی که ایران در مسیر تهاجم در منطقه و اطراف مرزهای اسرائیل گام برداشته از اهمیت زیادی برخوردار است.

او در ادامه گفت: این مسئله نیز که در توافق صورت گرفته میان ایران و قدرتهای جهانی اشاره‌ای به این رفتار خصمانه نشده برای اسرائیل از اهمیت زیادی برخوردار است.

نتانیاهو گفت: روز گذشته شاهد رژه نظامی در تهران بودیم و تسلیحات این کشور در معرض دید دنیا قرار گرفت. هرسال موشکهای ایران بزرگتر، قدرتمندتر و از لحاظ نشانه‌گیری دقیق‌تر می‌شوند. با اینحال یک چیز هیچگاه تغییر نمی‌کند و آن حک شدن "مرگ بر اسرائیل" بر روی موشکهای ایران است.

 

اخبار سیاست خارجی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------