آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

آزادی 8 ایرانی از زندان‌های امارات



اخبار سیاست خارجی,خبرهای سیاست خارجی,زندان‌های امارات

در آستانه سال نو سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی موفق شد با پیگیری و تلاش مستمر 8 زندانی ایرانی از جمله 4 زن را آزاد و به میهن اسلامی بازگرداند. این افراد به اتهامات مختلف در دبی و راس الخیمه دستگیر و در زندان به سر می بردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی، در طول سال گذشته با احتساب افراد اخیر بیش از 110 زندانی از دبی و امارت‌های شمالی آزاد و به کشور بازگشته اند. این سرکنسولگری کوشیده چتر حمایت حقوقی و کنسولی را بر همه ایرانیان مقیم بگستراند و از همه توان و ظرفیت موجود برای رسیدگی به امور آنان بهره جوید.

بر اساس قوانین امارات عربی متحده، همراه داشتن هر نوع قرص حاوی کدیین بدون نسخه تایید شده پزشک و مواردی ازاین دست در زمره جرایم مرتبط با مواد مخدر محسوب شده و مجازات‌های سنگینی در پی دارد.

همچنین با توجه به قوانین سختگیرانه در این کشور چنانچه فردی به اتهام تکدی گری دستگیر شود، تا صدور حکم زندان و سپس اخراج، با توجه به طولانی بودن روند دادرسی، دچار سرگردانی شده و هزینه های زیادی بر آنان و خانواده آنها تحمیل می شود. 

 

اخبار سیاست خارجی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------