آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

پاسخ نائب رئیس جبهه پیروان به ظریف



اخبار,اخبار سیاسی ,مذاکرات ایران و 5+1

 

اخبار سیاسی - کوهکن به ظریف: ما دلاور دلواپسیم

نائب رئیس جبهه پیروان گفت: چند روز قبل که آقای ظریف در صحن مجلس صحبت کرده بود، به دوستان نماینده گفتم اگر من جای نماینده سئوال کننده بودم، به ایشان می‌گفتم درست می‌گوئید که ما دلاوریم اما ما هم دلاور دلواپسیم.

به گزارش تسنیم محسن کوهکن ریزی درباره اظهارات گستاخانه برخی صاحب نظران آمریکایی در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و 5+1 گفت: آنچه که مسلم است موضع جمهوری اسلامی باید در مقابل مطالبی باشد که هر یک از افراد دولتی ایالات متحد مطرح می‌کنند.

او بیان کرد: افرادی که وابسته به سازمان سیا هستند یا برخی از تشکل‌ها، مجموعه‌ها و شخصیت‌های حقوقی دولت آمریکا در صورت اظهار نظر به صورت طبیعی باید پاسخ دریافت کنند.

عضو سابق هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ این قبیل اظهارت بسیار روشن و صریح است و این حرفها خارج از توافق بوده و هیچ گونه ارزشی برای ملت ایران و مقامات ایران ندارد، البته آمریکایی‌ها عادت به گفتن این گونه حرف‌های بی‌حساب و کتاب و بدون عقل دارند.

او گفت: البته نباید فضای کلی کشور تاحت تاثیر تحلیل یک کارشناسی که گوشه آمریکا می‌نشیند و اظهار نظر می‌کند قرار گیرد، به دلیل این که اگر آن ها احساس کنند هر از چند گاهی می‌توانند با یک مقاله بی سر و ته و غیر مرتبط و زور گویانه در حالی که می‌دانند ایران به هیچ عنوان زیر بارش نمی‌رود، فضا را متشنج کرده و سعی می‌کنند همیشه به نوعی فضا را به سمت و سویی ببرند که تیم مذاکره کننده را به نوعی تضعیف کنند.

کوهکن گفت: البته این صحبتم به این معنا نیست که ما توجهی به این قبیل اظهارات نداشته باشیم زیرا چند روز قبل که آقای ظریف در صحن مجلس صحبت کرده بودند به دوستان نماینده گفتم اگر بنده جای نماینده سوال کننده بودم، به ایشان می گفتم شما درست می‌فرمایید که می‌گویید ما دلاوریم، ما هم دلاور دلواپسیم.

ااو گفت: هر کسی می‌تواند در عین دلاوری دلواپس نیز باشد و طبیعی است که افرادی که مسئول و مطلع هستند برای نیرو های انقلابی توضیح دهند، صحبت کنند و استدلال کنند که امیدوارم دلواپسی آن‌ها نیز برطرف شود.
اخبار سیاسی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------