آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات پیشنهاد آمریکا به حماس

وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند. به گزارش ایسنا، «آنتونی…

جان کربی: معتقد نیستیم حملات ایران به یک جنگ منطقه‌ای گسترش یابد | انگلیس: هواپیما‌های ما تعدادی از پهپاد‌های ایران را سرنگون کردند



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: معتقد نیستیم که این موضوع به یک جنگ منطقه‌ای گسترش یابد و مشارکت ما برای مقابله با حمله دیروز با هدف تحقق این امر و جلوگیری از آن (دامنه جنگ) بود.

تسنیم: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: بیشتر حملات از خاک ایران و سایر حملات نیز از سوی عوامل و گروه‌های نیابتی آن در عراق، لبنان و یمن انجام شد.

 

وی افزود: ما معتقد نیستیم که این موضوع به یک جنگ منطقه‌ای گسترش یابد و مشارکت ما برای مقابله با حمله دیروز با هدف تحقق این امر و جلوگیری از آن (دامنه جنگ) بود.

 

 نخست‌وزیر انگلیس: می‌توانم تایید کنم که هواپیما‌های ما تعدادی از پهپاد‌های تهاجمی ایران را سرنگون کردند

فارس: نخست‌وزیر انگلیس مدعی شد هواپیما‌های جنگنده این کشور تعدادی از هواپیما‌های بدون سرنشین ایران را در حمله تنبیهی بامدادی علیه رژیم صهیونیستی سرنگون کردند.

 

نخست‌وزیر انگلیس ریشی سوناک امروز یکشنبه در خصوص حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت «می‌توانم تایید کنم که هواپیما‌های ما تعدادی از پهپاد‌های تهاجمی ایران را سرنگون کردند»

 

در جریان عملیات بامدادی نیرو‌های مسلح ایران علیه اسرائیل، یک منبع آمریکایی گفته بود که چند کشور در حال کمک به اسرائیل برای رهگیری پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی هستند.

 

سوناک در ادامه مدعی ناموفق بودن حمله ایران، بر ایستادگی برای «امنیت اسرائیل» تاکید کرد و خواستار آرامش شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------