آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات پیشنهاد آمریکا به حماس

وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند. به گزارش ایسنا، «آنتونی…

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کند



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
وب‌سایت «آکسیوس»، سه‌شنبه ۲۸ فروردین گزارش داد که در واکنش به حمله ایران به اسرائیل، جنت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدیدی علیه ایران است.

انتخاب به نقل از العربیه: وب‌سایت «آکسیوس»، سه‌شنبه ۲۸ فروردین گزارش داد که در واکنش به حمله ایران به اسرائیل، جنت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدیدی علیه ایران است.

 

امروز نیز در جریان کنفرانس ویدیویی وزرای خارجه اتحادیه اروپا، به دلیل حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل، اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران به بحث گذاشته خواهد شد.

 

یسرائیل کاتز، وزیر خارجه اسرائیل نیز اعلام کرد که تل‌آویو همزمان در کنار آماده‌سازی برای پاسخ به حمله ایران، اقدامات دیپلماتیکی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

کاتز در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت که در نامه‌ای به ۳۲ کشور، از آن‌ها خواستار اعمال تحریم‌ها علیه پروژه موشکی ایران و معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی شد.

 

او در ادامه نوشت: «ایران را هم اکنون باید متوقف کرد، پیش از اینکه خیلی دیر شود».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------