آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

هشدار مجدد ایران به عربستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنان مهم معاون ظریف در مورد استمرار تجاوز عربستان به یمن
هشدار مجدد ایران به عربستان: اجازه نمی دهیم امنیت مشترک ما و یمن را با اقدامات ماجرا جویانه به بازی بگیرند/ زمان برای این ماجراجویی ها به پایان رسیده

معاون عربی- آفریقا وزیر امور خارجه سکوت برخی کشورها در قبال استمرار تجاوز عربستان به یمن و ادامه محاصره انسانی مردم مظلوم این کشور را غیر قابل قبول دانست.

معاون عربی- آفریقا وزیر امور خارجه سکوت برخی کشورها در قبال استمرار تجاوز عربستان به یمن و ادامه محاصره انسانی مردم مظلوم این کشور را غیر قابل قبول دانست.

حسین امیر عبداللهیان گفت: تمرکز عربستان سعودی بر جنگ ضد یمن صرفا کمک به تقویت رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی را سبب شده است.

وی افزود: تهران از گفتگوی یمنی-یمنی در مکان مورد توافق همه گروه های داخلی حمایت می کند و هر گونه مداخله خارجی در این کشور را مردود می داند.

امیر عبداللهیان با بیان اینکه امنیت یمن را امنیت منطقه و ایران می دانیم، هشدار داد: اجازه داده نخواهد شد دیگران امنیت مشترک ما را با اقدامات ماجرا جویانه به بازی بگیرند.

معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: زمان برای این اقدامات ماجراجویانه به پایان رسیده است و همه باید به امنیت منطقه و ایفای نقش سازنده بیاندیشند.

اخبار سیاست خارجی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------