آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

بیانیه نیکی هیلی پس از گفت‌وگو با آمانو در مورد برجام



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,نیکی هیلی

سفیر آمریکا در سازمان ملل پس از دیدار با یوکیو آمانو برای گفت‌وگو در مورد پایبندی ایران به برجام بیانیه‌ای منتشر کرد. 

به گزارش ایسنا، دیدار نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل با یوکیا آمانو و دیگر مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که بعداز ظهر روز چهارشنبه در مقر آژانس در وین پشت درهای بسته آغاز شده بود، پس از سه ساعت پایان یافت.

 

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل پس از پایان دیدار نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین نوشت: نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار کرد.

 

در این بیانیه آمده است: خانم هیلی پیام حمایت قوی آمریکا از ماموریت آژانس را منتقل کرده و بیان داشته است که یک آژانس قوی و معتبر در راستای منافع امنیت ملی آمریکا می باشد.

 

این بیانیه افزود: وی همچنین از تخصص فنی آژانس و اعتبار آن، حرفه ای و جدی بودن در نظارت و راستی آزمایی فعالیت های هسته‌ای ایران تمجید کرد.

 

در این بیانیه اعلام شد: نیکی هیلی و مدیر کل آژانس در مورد نگرانی درباره تضمین پایبندی ایران به تعهداتش گفتگو کردند، با توجه به اینکه گزارش های آژانس صرفا می تواند در مورد تاسیسات هسته ای که به آنها دسترسی دارد، صادق باشد.

 

این بیانیه افزود: آنها همچنین در مورد اهمیت جلوگیری از بهره برداری ایران از ابهامات موجود در توافق هسته ای بحث کردند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: خانم هیلی بر اراده آمریکا برای تضمین تامین منابع مورد نیاز آژانس بین المللی انرژی اتمی برای راستی آزمایی فعالیت های هسته ای ایران مجددا تاکید کرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------