آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه: آنها فقط به فکر منافع خودشانند

ماریا زاخاروف سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پاسخ به سفیر اسرائیل در مسکو که از او پرسید چرا روسیه حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرد گفت: «به یاد نداریم که اسرائیل حملات…

رییس کمیسیون اتحادیه اروپا: باید از کمپانی‌های اروپایی در برابر تحریم‌های آمریکا علیه ایران دفاع کنیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , رییس کمیسیون اتحادیه اروپا
رییس کمیسیون اروپا از شراکت اروپا در توافق تاریخی هسته ای با ایران دفاع کرد و گفت: اروپایی‌ها باید به قولشان پایبند بمانند و به این دلیل که دیگران به قولشان پایبند نمانده اند، روششان را تغییر ندهند.  

به گزارش ایلنا، به نقل از رویترز، «ژان کلود یونکر»، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا روز گذشته -جمعه- با حضور در پارلمان اروپا بر ضرورت پایبندی اعضای اتحادیه اروپا به تعهداتشان در برجام و تسلیم نشدن در برابر تغییر سیاست آمریکا تاکید کرد.

 

«یونکر» از شراکت اروپا در توافق تاریخی هسته‌ای با ایران دفاع کرد و گفت: اروپایی‌ها باید به قولشان پایبند بمانند و به این دلیل که دیگران به قولشان پایبند نمانده‌اند، روششان را تغییر ندهند.

 

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا با اشاره به توان اتحادیه گفت: برای این منظور ما باید از خودمان بیشتر دفاع کنیم؛ چراکه شرکت‌های اروپایی نباید به دلیل تحریم‌هایی که یک قدرت بزرگتر دیگر علیه ایران اعمال کرده دچار مشکل شوند.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------