آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

دستور ویژه روحانی به ظریف درباره غزه



اخبار,اخبار سیاست خارجی,دستور روحانی به ظریف


 اخبار سیاست خارجی  - دستور ویژه روحانی به ظریف درباره غزه

رییس جمهوری کشورمان روز جمعه در تماس تلفنی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه که در وین حضور دارد، از وی خواست تا همه امکانات جنبش عدم تعهد برای محکومیت و مقابله با جنایات صهیونیست ها در حمله نظامی بیرحمانه به نوار غزه به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی این دستور را علاوه بر تماس های تلفنی با برخی رییسان کشورهای موسس و تاثیرگذار جنبش غیرمتعهدها و رییس اتحادیه عرب و سایر کشورهای منطقه درباره ضرورت اقدام فوری مجامع بین المللی و از جمله کشورهای منطقه برای توقف حملات صهیونیست ها، صادر کرد.

رییس جمهوری با بیان ضرورت رسیدگی به وضعیت مردم در نوار غزه بویژه امدادرسانی به مجروحان، خانواده شهدا و کمک به افراد آواره در اثر تهاجم بیرحمانه رژیم صهیونیستی، به عنوان رییس جنبش عدم تعهد خواستار اقدامات لازم و فوری اعضای این جنبش در کنار شورای امنیت سازمان ملل متحد برای خاتمه کشتار و خونریزی مردم بیگناه فلسطین شد.

روحانی از وزیر خارجه خواست تمام توان غیرمتعهدها برای خاتمه فوری درگیری، ارسال کمک های انساندوستانه به مردم بی گناه فلسطین، امداد و رسیدگی به مجروحان، ارسال دارو و مواد غذایی و سایر اقدامات لازم به کار گرفته شده و زمینه برای اقدامات فوری شورای امنیت سازمان ملل در این رابطه فراهم شود.
 اخبار سیاست خارجی - پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------