آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

درخواست نتانیاهو از وزیرخارجه آلمان



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو

 

 اخبار سیاست خارجی  -  درخواست نتانیاهو از وزیرخارجه آلمان

اشتاین‌مایر که روز شنبه از مناطق تحت کنترل فلسطین دیدار کرد قصد دارد امروز با نتانیاهو و به صورت جداگانه با آویدگور لیبرمن دیدار و گفتگو کند.

وزیر خارجه آلمان در سفر خود به اسرائیل به دنبال دیدار با نخست‌وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی است که موضوع هسته‌ای ایران یکی از محورهای مهم در گفتگوهای طرفین خواهد بود.

به گزارش تسنیم به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو،‌ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد در دیدار امروز خود با فرانک اشتاین‌مایر، وزیر خارجه آلمان از این کشور اروپایی و عضو گروه 1+5 درخواست کند با هرگونه توافق با ایران برای تبدیل شدن به یک کشور هسته‌ای مخالفت کند.

اشتاین‌مایر که روز شنبه از مناطق تحت کنترل فلسطین دیدار کرد قصد دارد امروز با نتانیاهو و به صورت جداگانه با آویدگور لیبرمن دیدار و گفتگو کند.

در اجلاس گروه 20 معاون وزیر خارجه روسیه به خبرنگاران اعلام کرد که ایران و 6 قدرت جهانی هیچگاه به این اندازه به توافق نزدیک نبوده‌اند. وی باوجود اظهارات باراک اوباما مبنی بر اینکه اقدامات روسیه در اوکراین تهدیدی برای دنیا به شمار می‌رود تاکید کرد که مسکو به همکاری با واشنگتن درباره موضوع ایران و همچنین سوریه ادامه می‌دهد.

نتانیاهو که یکی از مخالفان جدی توافق میان ایران و غرب بوده و عدم توافق را به مراتب بهتر از توافق بد دانسته پنج‌شنبه شب در اردن با وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد که علاوه بر موضوع فلسطین، برنامه هسته‌ای ایران نیز مسلما یکی از موضوعات مورد بحث میان طرفین بوده است.

جن ساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از دیدار کری و نتانیاهو گفت: وزیر خارجه آمریکا بارها تاکید کرده که موضع واشنگتن تغییر نکرده و ما به شدت درتلاش هستیم تا راه‌های ممکن برای دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را مسدود کرده و صلح و ثبات جامعه بین‌الملل، ازجمله اسرائیل را تضمین کنیم. ما تحولات روزهای آتی را به اطلاع متحدان خود خواهیم رساند.


  اخبار سیاست خارجی  -تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------