آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

نظر رئیس‌ سابق‌ موساد درمورد‌ سیاست‌ های‌ نتانیاهو



اخبار,اخبارسیاست  خارجی, رئیس سابق موساد

رئیس سابق موساد که سیاستهای نتانیاهو را برای آینده و امنیت اسرائیل مخرب می‌داند شخصیت اصلی تجمع اعتراضی علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش تسنیم به نقل از هاآرتص، مئیر داگان، رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل، موساد که سیاستهای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را برای آینده و امنیت اسرائیل مخرب خوانده است در تجمع اعتراضی تل‌آویو با محوریت تغییر رژیم شرکت خواهد کرد و یکی از سخنرانان اصلی آن خواهد بود.

این تجمع که از سوی گروه‌هایی مانند سازمان Million Hands و دیگر جنبش‌های مدنی مورد حمایت قرار گرفته با شعار " اسرائیل خواستار تغییر است" فعالیتهای خود علیه نتانیاهو را آغاز خواهد کرد.

در آستانه رقابت‌های انتخاباتی اسرائیل بسیاری از مقامات رژیم صهیونیستی از سیاستهای داخلی و خارجی نخست‌وزیر فعلی این رژیم انتقاد کرده‌اند. اسحاق هرتزوگ رهبر حزب کارگر اسرائیل و رقیب جدی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در انتخابات 17 مارس، تصریح کرد که ایران به هدف خود یعنی تبدیل شدن به یک کشور هسته ای دست یافته است و هیچ کسی به سخنان نتانیاهو گوش نمی دهد.

وی تصریح کرد که هدف اصلی بنیامین نتانیاهو از سخنرانی در کنگره آمریکا، رسیدن به منافع سیاسی در آستانه انتخابات مارس است.

زیپی لیونی وزیر دادگستری سابق رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را عامل شکاف در روابط بین آمریکا و اسرائیل دانست و گفت که نتانیاهو به امنیت تل‌آویو خدشه وارد می‌کند.

«آویگدور لیبرمن» که ریاست حزب «اسرائیل خانه ما» را بر عهده دارد، در مصاحبه با کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو در عمل به تعهد خود مبنی بر نابودی جنبش حماس شکست خورده است.


  اخبار سیاست  خارجی  -  تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------