آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

سناتور دلواپس جمهوری خواه باز هم گاف داد/ "ظریف بیا در واشنگتن با هم مناظره کنیم!"



نکته عجیب و مضحک این است که این سیاستمدار آمریکایی نمی داند که مقامات ایرانی بر اساس قوانین آمریکا قادر به سفر به واشنگتن پایتخت آمریکا و یا نقاط دیگر این کشور نیستند و تنها می توانند در محدوده مشخصی در نیویورک به عنوان مقر سازمان ملل تردد داشته باشند.

سناتور جمهوری خواه آمریکایی که قبلا در یک اشتباه مضحک از ایران به خاطر تلاش برای تسلط یافتن بر تهران انتقاد کرده بود در یک اظهار نظر جالب دیگر وزیر خارجه ایران را دعوت کرد که در واشنگتن با او مناظره کند!

به گزارش عصرایران، سناتور تام کاتن از جمهوریخواهان تندروی آمریکایی در صفحه توییترش ظریف را دعوت کرد تا با او به مناظره بنشیند.

 

اخبار,اخبارسیاست  خارجی,سناتور جمهوری خواه آمریکایی

 

اخبار,اخبارسیاست  خارجی,سناتور جمهوری خواه آمریکایی


نکته عجیب این است که این سیاستمدار آمریکایی نمی داند که مقامات ایرانی بر اساس قوانین آمریکا به طور عادی و معمول، قادر به سفر به واشنگتن پایتخت آمریکا و یا نقاط دیگر این کشور نیستند و تنها می توانند در محدوده مشخصی در نیویورک به عنوان مقر سازمان ملل تردد داشته باشند.

سناتور کاتن طراح نامه 47 سناتور آمریکایی به رهبر ایران بود که طی آن به مقامات ایرانی هشدار داده بودند رئیس جمهور آمریکا قادر به لغو تحریم های ایران نیست.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه برای شرکت در اجلاس بازنگری در ان پی تی در نیویورک به سر می برد.

 

 اخبار  سیاست  خارجی  -  عصر  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------