آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

تاون هال: ایران، بهترین مشتری دشمنان آمریکا / خریده های عمده تسلیحاتی از روسیه و چین



 اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای  سیاست  خارجی,توافق هسته ای

مایکل روبین، از محققان ارشد موسسه امریکن انترپرایز در جلسه استماع کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمرکا گفت: لحن مبهم متن توافق هسته ای به ایران اجازه داد از بهترین مشتریان دشمنان آمریکا شود.

تاون هال نوشت: مایکل روبین، از محققان ارشد موسسه امریکن انترپرایز در جلسه استماع کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا گفت: لحن مبهم متن توافق هسته ای به ایران اجازه داد از بهترین مشتریان دشمنان آمریکا شود.

به گزارش انتخاب ؛ روبین گفت: « نقص اصلی این توافق آن است که به مدت پنج سال فروش تسلیحات تهاجمی به ایران را منع می کند، اما تعریفی از تهاجمی ارائه نمی کند، و به همین خاطر است که ایران در حال حاضر در حال انجام خریدهای عمده تسلیحاتی از روسیه و چین است».

خریدهای تسلیحاتی نشان از نزدیکتر شدن و تقویت همکاری نظامی ائتلاف ایران، چین و روسیه دارد.

مایکل دوران از اعضای ارشد موسسه هادسون گفت: «اگر دولت اوباما به کنگره می گفت این توافق باعث ائتلاف نظامی ایران و روسیه شده و به دخالت نظامی روسیه و ایران در سوریه منجر می شود، فکر می کنم اوضاع خیلی فرق می کرد».

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------