آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

پذیرفته شدن بررسی پرونده ایران در لاهه



 اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای  سیاست  خارجی,بررسی پرونده ایران در لاهه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پذیرفته شدن پرونده برداشت ۲ میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا در  دادگاه لاهه را می توان به این معنا گرفت که اگر با مستندات قوی وارد این پروسه شویم به نتیجه خواهیم رسید.

 مرتضی صفاری نطنزی در گفت‌وگو با  خانه ملت، در خصوص بیانیه دیوان دادگستری لاهه به دنبال شکایت ایران از از آمریکا در خصوص برداشت 2 میلیادر دلار از اموال ایران، اظهار داشت: اقدامی که ایران انجام داده است استفاده از یک مکانیزم بین‌المللی است که هر کشوری می تواند از آن استفاده کند.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مقداری به صورت جدی و با یک تیم قوی این موضوع را پیگیری کنیم، حتما به نتیجه می رسیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پذیرفته شدن این پرونده در  دادگاه لاهه را میتوان به این معنا گرفت که اگر ما مستند، قوی و با یک تیم حقوقی وارد این پروسه شویم به نتیجه خواهیم رسید.

صفاری نطنزی گفت: البته طرف مقابل عوامل خود را در درون این مجموعه ها دارند ولی اگر محتوای بحث ما قوی باشد، می توانیم به نتیجه بگیریم.

وی افزود: اقدامات آمریکا بر علیه ایران بیشتر سیاسی است تا حقوقی و هیچ کدام از این اتهامات تا کنون اثبات نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: اگر تیم حقوقی برای پیگیری این پروندخ با مسائل حقوقی و بین‌المللی آشنا باشند به علاوه استفاده از وکلای خارجی می تواند به ما کمک کند تا نتیجه بگیریم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------