آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ایرانی‌ها شاهد کاهش در میزان تحریمهایشان بوده‌اند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

تونر گفت: به خاطر پایبندی که ایرانی ها به برجام داشته اند شاهد مقداری کاهش در میزان تحریمهایشان بوده اند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ای پی تی ان؛ مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: به نظرم هنوز این اقدامی نابهنگام است که بخواهیم قضاوتی درباره اینکه دولت آتی آمریکا با توافق با ایران چه کاری انجام خواهد داد یا نخواهد داد،داشته باشیم.

 

همانطور که جان کری وزیر خارجه در بروکسل گفت و من هم بر روی این موضوع تاکید می کنم که همانطور که می دانید آنچه که ما بر روی آن توافق کرده ایم تنها بین ما و ایران نبوده است بلکه گروه پنج به علاوه یک هم سبب شده است که طرح جامع اقدام مشترک موثر باشد.

 

تونر افزود: این توافق به روشی موثر تمامی راهای ایران به طرف سلاح اتمی را قطع کرده است و به خاطر پایبندی که آنها (ایرانی ها به برجام) داشته اند شاهد مقداری کاهش در میزان تحریمهایشان بوده اند. 

 

تاکنون تمامی طرف‌ها و تمامی جناح‌ها به تعهداتشان بر اساس طرح جامع اقدام مشترک پایبند بوده اند و همانطور که می دانید این توافق موثر بوده است و معتقدیم که این توافق خوبی است و ما قویا چه به طور علنی و چه در نهان می گوییم که این موضوع را به دولت آتی آمریکا هم منتقل می کنیم. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------