دستگيري عاملان آدم‌ربايي و تجاوز به عنف به دختر دوچرخه‌سوار



دستگيري عاملان آدم‌ربايي و تجاوز به عنف به دختر دوچرخه‌سوار


کارآگاهان جنايي پليس آگاهي سمنان که هيچ سرنخي از آدم ربايان در دست نداشتند، با تلاشي شبانه روزي طي 35 روز ، دو عامل آدم ربايي و تجاوز به عنف را شناسايي و دستگير کردند.

 

تجاوز, آدم ربايي, تجاوز به عنف, اخبار

 

 

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ داوود رسولي‌فر، رييس پليس آگاهي استان سمنان، در تشريح جزييات اين خبر گفت: فردي در بامداد بيست و نهمين روز ارديبهشت با تماس با مرکز فوريت‌هاي پليسي سمنان خبر از وقوع آدم‌ربايي و تجاوز به عنف داد، ماموران پليس با حضور درصحنه حادثه، با دوچرخه‌ي رها شده‌اي مواجه شدند که در تحقيقات مشخص شد متعلق به دختري است که مورد آدم‌ربايي قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه اين گونه اقدامات خشن در سطح شهر سمنان به ندرت اتفاق مي‌افتد گفت: دختر جوان ساعت 3:30 بامداد شب حادثه با وضعيتي پريشان و به هم ريخته در يکي از ميدان‌هاي ورودي شهر توسط اکيپ گشت انتظامي مشاهده و براي انجام تحقيقات تکميلي به مقر پليس آگاهي منتقل شد.

وي با اشاره به اظهارات شاکيه، ادامه داد: شب حادثه «م – ع» در حال دوچرخه سواري بود که از سوي دو تن مورد آدم‌ربايي قرار مي‌گيرد و اين دو، دختر را به زور سوار خودروي پرايدي کرده و مورد اذيت و آزار قرار داده‌اند.

 

رسولي‌فر تصريح کرد : با توجه به حساسيت بالاي اين حادثه تلخ، رسيدگي به اين پرونده به طور ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس جنايي سمنان قرار گرفت، با توجه به تاريکي و استفاده مجرمان از ماسک و ترس فراوان اين دختر در صحنه جرم، هيچ سرنخي براي شناسايي مجرمان در دست نبود.

 

رييس پليس آگاهي استان سمنان گفت: کارآگاهان تمام ظرفيت‌ها و شگردهاي پليسي را براي رازگشايي اين پرونده به کار بستند و سرانجام پس از 35 روز خودروي متهم را شناسايي كردند.

وي با بيان اين که مالک سواري پرايد يک زن بود که شب حادثه خودرو در اختيار پسر 19 ساله‌اش بود، گفت: به همين علت کارآگاهان «امين» را فراخوانده و وي تحت بازجويي قرار گرفت.

رسولي‌فر افزود: متهم در ابتداي بازجويي‌ها به شدت منکر بزه انتسابي بود اما اظهارات ضد و نقيضش همچنين اسناد و مدارکي که پليس به دست آورده بود، چاره اي جز اعتراف نداشت.

رييس پليس آگاهي استان سمنان گفت: اين پسر 19 ساله که سابقه‌اي نيز در پرونده‌اش به چشم نمي‌خورد، همدست خود را به پليس معرفي کرد که «حميد» 23 ساله نيز در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد و تحت بازجويي قرار گرفت.

رسولي‌فر اضافه کرد: مجرمان شب حادثه مشروب و موادمخدر استفاده کرده بودند و مبادرت به اين کار کرده بودند.

وي در ادامه با ابراز تاسف از بروز اين حادثه تلخ، با بيان اينکه ساعات پاياني شب به هيچ عنوان زمان مناسبي براي تنها گذاشتن فرزندان به بهانه تفريح نيست، خاطر نشان کرد: اگر خانواده‌ها بر رفتار فرزندانشان نظارت دقيق و لازم را داشته باشند به طور قطع اين گونه جرايم در سطح جامعه واقع نمي‌شود.

رييس پليس آگاهي استان سمنان افزود: متهمان ضمن اعتراف به جرم خود به دادسرا معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شدند..../ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------