واژگونی مرگبار پژو ۲۰۶ در بزرگراه اشرفی اصفهانی



اخبار,اخبار حوادث

راننده یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ پس از واژگون شدن خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی جان خود را از دست داد.

به گزارش تسنیم، 40 دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که حادثه واژگونی خودرو در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، قبل از بزرگراه شهید همت به سامانه 125 اعلام شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 55 به همراه گروه نجات سه را به محل حادثه اعزام کرد. 

 

حسین خرادمهر؛ رئیس ایستگاه 55 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 حین حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی به علت لغزنده بودن زمین و بی‌احتیاطی راننده، از مسیر خود خارج، واژگون شده و پس از ورود به فضای سبز کنار این بزرگراه به شدت با یک اصله درخت برخورد کرده بود. 

 

وی با اعلام اینکه هر دوسرنشین این خودرو داخل اتاقک آن محبوس شده بودند، افزود: بر اثر این حادثه، راننده (مرد 23 ساله) بنابر تأیید عوامل اورژانس در دم جان سپرد و دیگر سرنشین این خودرو نیز از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شدید شد. 

 

رئیس ایستگاه 55 آتش‌نشانی متذکر شد: آتش‌نشانان بی‌درنگ با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط، اقدام به ایمن‌سازی محل کردند و پس از بازگرداندن خودروی سواری به حالت اولیه و جلوگیری از نشت بنزین خودروی سواری پژو 206، این وسیله‌نقلیه را به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال دادند.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات بیشتر درباره دلایل اصلی وقوع این تصادف مرگبار از سوی پلیس راهور منطقه در حال انجام است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------