عامل انتشار تصاویر خصوصی در بجنورد دستگیر شد



  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که به دلیل اختلافات، تصاویر خصوصی همسر خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود خبر داد.

 به گزارش  مهر، سرهنگ علی اعتمادی اظهار کرد: پیرو شکایت یکی از شهروندان بجنورد مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی، پیگیری پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 

سرهنگ اعتمادی افزود: طبق اظهارات شاکی فردی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام و صفحه شخصی وی، تصاویر خصوصی او را در فضای مجازی منتشر کرده که موجب هتک حیثیت و آبروریزی برای شاکیه شده است.

 

وی تصریح کرد: پس از بررسی فنی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد همسرش اقدام به چنین عملی کرده که پس از احضار نامبرده به این پلیس و مشاهده مستندات اعتراض به پخش کردن تصاویر همسرش کرده و هدف خود از این کار را انتقام‌جویی از وی عنوان کرد.

 

دستگیری عامل انتشار مطالب کذب و توهین‌آمیز در شبکه اجتماعی 

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی همچنین از دستگیری فردی که به انگیزه اختلاف حساب، اقدام به نشر اکاذیب و توهین علیه فردی دیگر در فضای مجازی می‌کرد در بجنورد خبر داد.

 

سرهنگ اعتمادی اظهار کرد: در پی مراجعه فردی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتای استان مبنی بر انتشار مطالب کذب و توهین‌آمیز علیه او در بستر شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: سرانجام کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند، متهم نشر مطالب کرد و توهین‌آمیز را شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کنند.

 

سرهنگ اعتمادی تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود، سرانجام با مشاهده ادله و مستندات قانونی در بستر تحقیقات به‌عمل‌آمده به بزه انتسابی اقرار و بیان کرد به‌منظور اختلاف حسابی که با شاکی پرونده داشته، اقدام به این عمل مجرمانه می‌کرده است.

 

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------