حریق مرگبار در کارخانه کارتن‌سازی



   اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,آتش سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک جوان در پی وقوع یک حریق در کارخانه کارتن‌سازی خبر داد.

 سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: ساعت ۱۱ و ۲۴ دقیقه امروز یک مورد حریق به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه چهار تانکر آب و خودروی حامل تشکیلات تنفسی به محل حادثه واقع در جاده خاوران، شهرک صنعتی عباس‌آباد اعزام کرد.

 

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: این محدوده در خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران قرار داشت اما پس از حضور عوامل آتش‌نشانی مشاهده شد که حریق در یک کارگاه کارتن‌سازی دو طبقه به مساحت حدود ۵۰۰ متر مربع رخ داده و در پی آن حجم زیادی از کارتن شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر ساختمان‌ها است.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس اظهارات شاهدان، تعدادی از افراد درون ساختمان محبوس شده بودند، گفت: آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق، عملیات خود را برای نجات آنان آغاز و گروهی از آتش‌نشانان، پنج مرد جوان را از میان دود و شعله‌های آتش خارج کردند.

 

وی با بیان اینکه مدتی بعد شعله‌های آتش به طور کامل مهار و اطفا شد، گفت: در دقایق پایانی عملیات، آتش‌نشانان با بدن سوخته یک تن در زیر حجم زیادی از کارتن سوخته روبرو شدند که پس از تحویل این فرد به عوامل اورژانس مشخص شد که به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

 

ملکی با اشاره به اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است،اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، آن را به عوامل مربوطه و مسئول تحویل دادند و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------