پیرترین "سارق زن" دستگیر شد/ زن سالخورده سابقه سرقت در ترکیه و ایران را داشت



اخبار حوادث - پیرترین "سارق زن" دستگیر شد/ زن سالخورده سابقه سرقت در ترکیه و ایران را داشت

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بجستان خراسان رضوی باند ۳ نفره سارقین حرفه‌ای منزل با بیش از ۱۰ فقره سرقت متلاشی شد.

سرهنگ محمد علی صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان بجستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰شهرستان فردوس خراسان جنوبی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در آن شهرستان و متواری شدن سارقان به سمت شهرستان بجستان، بلافاصله اکیپی از مأمورین پلیس آگاهی و گشت کلانتری، مبادی ورودی و خروجی شهرستان را تحت کنترل قرار دادند.

سرهنگ صادقیان ادامه داد: در ‌‌نهایت ماموران به دو دستگاه خودرو پژو پارس و زانتیا در محل کمربندی شهرستان مشکوک و دستور ایست صادر کردند که سرنشینان اقدام به فرار کرده اما با تلاش مأمورین ۲ نفر از سرنشینان زن حدودا ۵۵ و ۷۰ ساله و یک نفر مرد حدودا ۴۰ ساله در منتهی الیه حوزه استحفاظی، دستگیر و به همراه دو دستگاه خودروی متعلق به متهمین به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد یکی از متهمین خانم دارای ۲ فقره سرقت در کشور ترکیه و استان فارس و خانم دیگر دارای ۴ فقره سرقت می‌باشد و متهم سوم نیز دارای سرقت‌های متعدد تحت پوشش مأمور نیروی انتظامی می‌باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان تصریح کرد: همچنین در بازرسی از خودروهای متعلق به آنان مقدار ۸۰ گرم انواع طلاجات، ۲۸ میلیون ریال وجه نقد، آلات و ادوات از قبیل یک عدد دیلم مناسب جهت تخریب قفل و درب، یک عدد تبر بزرگ، یک قبضه شمشیر با غلاف مربوطه، چند رشته دستبند یکبار مصرف، لباس نظامی و یک شیشه کوچک محلول تشخیص طلاجات از بدلیجات کشف و ضبط گردید.

سرهنگ صادقیان خاطر نشان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت اقدامات بعدی به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس منتقل شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------