قتل شوم پسرک روستایی از سوی 2 شیطان



اخبار حوادث - سگ تجسس و نجات هلال‌احمر رازگشایی کرد
قتل شوم پسرک روستایی از سوی 2 شیطان

دو مرد شیطان صفت پسرک روستایی را قربانی نیت شوم خود قرار داده و کشتند.وقتی پسربچه گم شد هیچ اثری از وی نبود تا اینکه سگ زنده‌یاب، گروه تجسس را بالای سر جسد وی کشاند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان زنجان گفت: سگ تجسس و نجات جمعیت هلال‌احمر در شناسایی محل جرم و جنایت موفق عمل کرد.


غفور آقاجانلو افزود: جمعیت هلال‌احمر زنجان پس از اطلاع از گم‌شدن پسر بچه هشت ساله در روستای «مهرآباد»، تیم «آن ست» متشکل از «سگ تجسس و مربی» و همچنین تیم امداد و نجات کوهستان را عازم محل کرد تا به روستاییان در یافتن این گمشده یاری دهند.


وی اظهار کرد: روستاییان که پس از ساعت‌ها جست‌وجو از یافتن کودک ناامید شده بودند یاری‌رسانی دستگاه‌های امدادرسان را تنها چاره دیده و هلال‌احمر نیز به دلیل اهمیت موضوع، تیم‌ها را به منطقه اعزام و آنها نیز جست‌وجو را از ساعت 21 سه‌شنبه شب آغاز کردند و تا چهار بامداد روز چهارشنبه کار ادامه داشت.


آقاجانلو افزود: سگ تجسس و نجات هلال‌احمر زنجان پس از چند ساعت جست‌وجو مقابل ساختمان مخروبه‌ای که در قسمت پشت خانه پدری کودک قرار داشت ایستاد و تاریکی شب و همچنین اظهارنظر برخی روستاییان در این‌خصوص که امکان ندارد کودک گمشده در این محل باشد، عملیات متوقف و به صبح روز بعد موکول شد.


وی تصریح کرد: صبح هنگامی که خانواده کودک به محلی که از سوی سگ تجسس یافت شده بود رفتند ناگهان با جسم بی جان این پسربچه هشت ساله مواجه شدند که سرانجام پلیس مرگ را ناشی از تعرض و قتل تشخیص داد.


پلیس آگاهی استان زنجان نیز باآگاهی از وقوع جنایتی تلخ بلافاصله وارد عمل شده و در مدت کمتر از 12 ساعت قاتلان این پسر بچه روستایی را شناسایی و دستگیر کردند.


در پی بازجویی‌های علمی و فنی پلیس آگاهی زنجان، سرانجام دو جوان 22 و 24 ساله از اهالی این روستا پرده از این راز نهان گشوده و جنایت شیطانی را به گردن گرفتند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: خانواده پسر بچه‌ای که به تازگی در روستای مهرآباد به قتل رسیده است، خواستار قصاص مجرمان شدند.


سرهنگ جعفر کردلو به قتل پسر بچه هشت ساله در روستای مهرآباد استان زنجان اشاره کرد و افزود: متأسفانه این پسر بچه مورد تعرض دو پسر هم‌روستایی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: شنبه 9 خواهر، پدر و مادر این پسربچه در برابر دادگستری استان زنجان تجمع کردند و خواستار رسیدگی فوری به این پرونده و قصاص مجرمان شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی پلیس استان زنجان گفت: خانواده این پسربچه می‌گفتند فرزند ما به کدامین گناه به قتل رسیده است.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------