ربودن نوجوان 15 ساله به خاطر اختلاف حساب پدر



اخبار حوادث - ربودن نوجوان 15 ساله به خاطر اختلاف حساب پدر/ عملیات پی در پی پلیس در 7 شهرستان نتیجه داد

نوجوان 15 ساله که به دلیل اختلاف حساب پدرش توسط مرد طلبکار ربوده شده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی رها شد و به آغوش خانواده بازگشت.

چندی پیش ماموران پلیس آگاهی آذربایجان غربی در جریان مفقود شدن پسری 15 ساله به نام شهرام قرار گرفتند و جستجوهای خود را جهت پیدا کردن این نوجوان آغاز کردند.

در خلال تحقیقات پلیسی، افرادی با خانواده متهم تماس گرفته و درخواست مبلغی در ازای آزادی شهرام کردند که با این تماس برای کارآگاهان مشخص شد که با یک پرونده آدمربایی روبرو هستند.

در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران با یکسری فعالیت فشرده اطلاعاتی متوجه شدند که آدمربا و یا آدمربایان به جنوب کشور سفر کردند، لذا ماموران پلیس آگاهی با نیابت قضایی راهی استان فارس شدند.

کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چندین عملیات پی در پی از جمله شیراز- کازرون -فسا- نی ریر- فراش بند- بالاخره توانستند متهم مورد نظر را در مخفیگاهش در منطقه کازرون دستگیر و شهرام را از اسارت آزاد کنند.

سرهنگ رسول النقی‌پور رییس پلیس آگاهی استان آدربایجان غربی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم که به دلیل اختلاف حساب با پدر شهرام دست به چنین اقدامی زده بود، پس از تشکیل پرونده و اعتراف به آنچه انجام داده بود، روانه زندان شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------