زورگیری از مردم و کسبه با تهدید چاقو



اخبار حوادث - "جومونگ" جنوب شهر با نوچه‌اش دستگیر شد/ زورگیری از مردم و کسبه با تهدید چاقو

جومونگ جنوب شهر تهران که با نوچه اش از مردم و کسبه زورگیری می کرد، توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

ساعت 22:30، چهاردهم آذر ماه ماموران گشت انتظامی 172 عبدالعظیم هنگام گشت زنی در محله فیروز آباد بودند که مرد جوانی در حالیکه سراسیمه و نگران به نظر می رسید خود را به ماموران رساند و اظهار داشت: هفته پیش دو جوان شرور به نام های اصغر معروف به "اصغر جومونگ" و "قادر" بنده را با چاقو تهدید کردند و مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد گرفتند.
 
وی ادامه داد: شب گذشته مجدد اصغر جومونگ با حضور در کارگاه نجاری بنده به زور و تهدید چاقو، گوشی همراهم را به سرقت بردند و  دقایقی پیش نیز هر دو پسر خلافکار را مشاهده کردم که با موتورسیکلت در حال پرسه زنی در محل بودند و با مشاهده من قصد زورگیری مجدد را داشتند که فرار کردم.
 
به دنیال این موضوع ضمن بررسی اظهارات شاکی و پس از اطمینان از صحت گفته‌های مالباخته ضمن اخذ مشخصات سارقان زورگیر مراتب را از طریق مرکز پیام کلانتری به تمامی واحد های گشت اطلاع و عملیات مهار برای دستگیری این سارقان شرور آغاز شد.
 
پس از گشت زنی هدفمند در منطقه متهمان در فیروز آباد شناسایی و در عملیات تعقیب و گریزی، متهمان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که شاکی پس از مواجه حضوری با متهمان آنان را شناسایی کرد.
 
سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتری نهم پلیس پایتخت در باره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: دو متهم پس از اعتراف به چندین مورد زورگیری از مردم با تهدید چاقو جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------