آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سه عضو يك خانواده به شهادت رسيدند



اخبار حوادث - بر اثر انفجار موشك عمل نشده در سرپل ذهاب
سه عضو يك خانواده به شهادت رسيدند

بر اثر انفجار يك موشك عمل نشده در منطقه سرپل ذهاب، سه عضو يك خانواده به شهادت رسيدند.

فتح‌الله حسيني، نماينده مردم سر پل ذهاب در مجلس شوراي اسلامي با تاييد اين خبر گفت: متاسفانه در اين حادثه دو جوان و مادر يك خانواده بر اثر انفجار يك موشك غير فعال به شهادت رسيدند و همزمان با بررسي‌هايي كه از حياط خانه اين خانواده انجام شده، موشكي ديگر نيز كشف شده است. عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در ادامه دولت را مورد خطاب قرار داد و گفت: وزراي دفاع و كشور بايد با حضور در مجلس پاسخگوي اقدامات خود در پاكسازي اراضي آلوده به مين باشند.


نماينده مردم قصرشيرين، گيلانغرب و سرپل ذهاب افزود: با وجود برپايي جشن پاكسازي ميادين مين در كشور در سال ٩١ از سوي وزارت دفاع و وزارت كشور و اعلام انجام پايان فرآيند پاكسازي مين در منطقه، هنوز شاهد بروز حوادث انفجار مين و موشك‌هاي عمل نشده هستيم. حسيني ادامه داد: مسوولان مربوطه در آن زمان اعلام كردند كه استان كرمانشاه صد در صد از وجود مين و بمب پاكسازي شده است، اما هر چند وقت يك بار حادثه‌يي رخ مي‌دهد.


وي از ارسال نامه‌يي به وزراي كشور و دفاع در خصوص اين قبيل حوادث خبر داد و گفت: در اين نامه تاكيد شده است كه عواقب انفجار مين و بمب‌هاي عمل شده در كشور و منطقه بعد از برگزاري چنين پاكسازي بر عهده اين دو وزارتخانه است و وزراي مربوطه بايد پاسخگوي اين حوادث باشند.

 


اين نماينده مجلس در پايان از تصميم ساير نمايندگان براي پيگيري اين حادثه تا رسيدن به نتيجه خبر داد.

 

اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------