مـرگ غم‌انگیز مأمور پلیس در تصـادف



اخبار حوادث - مـرگ غم‌انگیز مأمور پلیس در تصـادف

پیکر مأمور پلیس که در تصادف با اتوبوس به کام مرگ فرو رفته بود ، تشییع شد.

فرمانده پلیس همدان، فرماندار، فرمانده پلیس و رؤسای دستگاه‌های اجرایی تویسرکان نیز در این مراسم حضور داشتند.


فرمانده پلیس همدان در حاشیه این مراسم سابقه خدمت عباس مقدسی در نیروی انتظامی استان همدان را 18 سال دانست و اظهار کرد: عباس مقدسی هنگام انجام وظیفه بر اثر برخورد یک اتوبوس جان خود را از دست داد.


محمد مهدیان‌نصب با اشاره به برگزاری مراسم یادبود برای وی در همدان گفت: عباس مقدسی خادم عرصه نیروی انتظامی در میدان سپاه همدان با همراهی مردم و مسئولان تشییع شد.


وی از جان باختن 24 نفر از خادمان پلیس در هنگام انجام وظیفه در مدت زمان دو الی سه سال گذشته در استان همدان خبر داد و خدمات‌رسانی 94 تیم به صورت شبانه‌روزی در روزهای اخیر به زائران عتبات عالیات را نمونه‌ای از خدمت صادقانه نیروی انتظامی در راستای رفاه، آرامش و امنیت مردم عنوان کرد.


فرمانده انتظامی تویسرکان نیز خاطرنشان کرد: استوار یکم عباس مقدسی روز پنج‌شنبه ساعت 15:30 در جاده همدان به رزن در حال انجام وظیفه دعوت حق را لبیک گفت.
قاسم قربانی تأکید کرد: استوار یکم مقدسی در حال بررسی صحنه تصادف رخ داده در جاده همدان به رزن بوده که یک اتوبوس به علت بی‌توجهی به مسیر مقابل خود با وی برخورد می‌کند.


وی با اشاره به خدمات ارزنده  استوار یکم مقدسی در طول خدمتش گفت: این سرباز و خادم مردم در نیروی انتظامی متأهل و دارای سه فرزند بود.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------