کلاهبرداری اینترنتی 4 دختر با فروش لباس‌های ترکیه‌ای



اخبار حوادث - کلاهبرداری اینترنتی 4 دختر با فروش لباس‌های ترکیه‌ای

چهار دختر جوان به بهانه فروش اینترنتی لباس‌های ترکیه‌ای به کلاهبرداری‌های میلیونی دست می‌زدند. پول‌ها به حساب منشی این باند واریز می‌شد و این دختر اطلاعی از کلاهبرداری اینترنتی نداشت. سرهنگ «محمدمهدی کاکوان» رئیس پلیس فتای تهران پول توقیف شده از حساب بانکی این متهم را 850 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مبلغ کلاهبرداری اعلام شده از سوی شاکیان این پرونده تاکنون حدود 50 میلیون ریال است که با توجه به اعتراف متهم اصلی، این پرونده شاکیان بیشتری خواهد داشت. وی با اشاره به اینکه تاکنون 37 مورد شکایت درخصوص این پرونده طرح شده، اظهار کرد: چهار کلاهبردار در این پرونده 20 تا 25 سال سن دارند که با انجام تبلیغات دروغین در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به کلاهبرداری از مردم می کردند. سرهنگ کاکوان تصریح کرد: براساس تبلیغات این گروه کلاهبردار در شبکه‌های اجتماعی، قرار بوده پس از انتخاب اجناس شال، کیف و کفش از طرف مشتری و واریز پول آن، کالاها از کشور ترکیه به آدرس مشتریان در تهران ارسال شود.


وی افزود: باتوجه به شکایت تعدادی از شهروندان تهرانی مبنی بر کلاهبرداری از طریق شبکه‌های اجتماعی و سوء استفاده از اعتماد آنان، این پرونده در دستور کار مجموعه پلیس فتا قرار گرفت و در این رابطه چهار دختر دستگیر شدند. رئیس باند نیز به خبرنگار ایرنا گفت: شهروندان از روی تصاویر، اجناس را انتخاب و پول آن را به حساب بانکی واریز می‌کردند.


وی با اشاره به اینکه به‌رغم دریافت وجه، کالا یا جنسی برای مشتری ارسال نمی‌شد، افزود: تصاویر اجناس را از طریق شبکه‌های اجتماعی و با هدف جلب مشتری منتشر می‌کردیم  که هنگام سفر به یکی از شهرهای کشور، توسط نیروهای پلیس در فرودگاه دستگیر شدم.

اخبار حوادث - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------