درخواست طلاق به خاطر سفرهای شوهر خلبان



اخبار حوادث - درخواست طلاق به خاطر سفرهای شوهر خلبان

زن جوان به دادگاه خانواده رفت تا به خاطر سفرهای بیش از حد شوهر خلبانش از او او جدا شود.

چندی پیش زن جوان به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد. و در خصوص علت آن به قاضی گفت: شوهرم خلبان است. او همیشه در سفر است و اصلا هیچ وقت نمی بینمش5 سال پیش از طریق یکی از آشناهایمان با پوریا اشنا شدم. پوریا آن زمان کمک خلبان بود و در کارش خیلی حرفه ای بود. وقتی شغل پوریا را متوجه شدم از خوشحالی بال در آورده بودم. با خودم تصور می کردم که ازدواج با یک خلبان می تواند آرزوی هر دختری باشد.

زن جوان ادامه داد: ما با هم ازدواج کردیم و زندگی خود را آغاز کردیم. اما بعد از گذشت چند سال که پوریا به یک خلبان حرفه ای تبدیل شد، دیگر تقریبا هیچ وقت او را در خانه نمی دیدم. پوریا مرتب به سفرهای خارج از کشور و می رفت و یک ماه تا 6 ماه سفرهایش طول می کشید. او دیگر سرش شلوغ شده بود و برای برگزاری کلاس های خلبانی چندین ماه در سفر می ماند. و من هم همیشه در خانه می مانم.

وی در ادامه گفت: ما هیچ کجا نمی توانیم برویم و حتی اگر به جمع دوستانه یا فامیل هم دعوت می شویم به دلیل اینکه پوریا نیست، من هم نمی روم. برای همین کل روز را در خانه هستم و گاهی اوقات به صورت تلفنی یا چت با پوریا حرف می زنیم. برای همین حالا از ازدواج با پوریا پشیمان شده ام و می خواهم از او جدا شوم.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------