دزدی در نقش توریست عرب زبان



اخبار حوادث - دزدی در نقش توریست عرب زبان

توریست‌های قلابی که با لهجه عربی در دامغان دزدی می‌کردند،‌ دستگیر شدند.

فرمانده پلیس دامغان از دستگیری چهار عضو یک باند حرفه‌ای خبر داد و گفت: این دزدان با لهجه‌ای عربی و در نقش توریست اقدام به سرقت می‌کردند.


سرهنگ «سیدعلی اکبر میری» افزود: وقوع سرقت‌های مشابه در سطح شهر، مأموران پلیس آگاهی را بر آن داشت تا با پیگیری سریع متهمان را دستگیر کنند.


وی افزود: تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیس به سرعت در حال انجام بود که گزارشی مبنی بر فعالیت‌های جدید این باند در سطح شهر دریافت و تیم ویژه‌ای مسئول رسیدگی به آن شد.


سرهنگ میری ادامه داد: دزدان با مشاهده پلیس متواری شدند که در یک تعقیب و گریز خودروی آنان در پلیس راه دامغان-سمنان متوقف و هر چهار عضو این باند دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل داده شدند.


وی به تحقیقات تخصصی صورت گرفته از اعضای این باند اشاره و تصریح کرد: مردی 65 ساله، زنی 60 ساله و دو جوان از گردانندگان این باند هستند که همگی سابقه‌دار و از اهالی استان‌های مرکزی و غربی کشورند.


به گفته سرهنگ میری، دزدان با معرفی خود تحت عنوان گردشگر خارجی و با لهجه عربی اقدام به فریب شهروندان و کلاهبرداری و سرقت از آنان می‌کردند.


این مسئول پلیس به اعتراف اعضای این باند به 10 سرقت به ارزش 130 میلیون ریال اشاره کرد و افزود: تاکنون 10 نفر از شهروندان با مراجعه به پلیس شکایت خود را مطرح کردند و با توجه به دامنه وسیع فعالیت این باند، تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.


فرمانده پلیس دامغان در پایان ضمن هشدار به شهروندان درخصوص اعتماد نکردن به افراد ناشناس که خود را تبعه کشورهای خارجی معرفی و درخواست‌های نامتعارفی از قبیل تعویض پول‌ یا خرید طلا دارند، تأکید کرد: با مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهید.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------