دزدی اینترنتی از هم‌خدمتی دوران سربازی



اخبار حوادث - دزدی اینترنتی از هم‌خدمتی دوران سربازی


هم‌خدمتی دوران سربازی، عامل برداشت غیر مجاز از حساب یک مرد جوان بود. رئیس پلیس فتای استان کردستان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک پرونده برداشت غیرمجاز از حساب اشخاص مبنی بر برداشت 10 میلیون ریال از حساب شاکی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 

سرهنگ «فرامرز شاکری» افزود: با انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی و علمی و همچنین گرفتن استعلامات لازم از بانک مشخص شد برداشت‌های غیرمجاز صورت گرفته از حساب شاکی به صورت اینترنتی بوده و عامل برداشت که اهل و ساکن یکی از استان‌های شمال‌غرب کشور است، دستگیر شد.

 

وی ادامه داد: پس از دستگیری متهم در مواجهه با دلایل و مدارک مستند لب به اعتراف گشود و گفت: مالباخته هم‌خدمتی دوران خدمت سربازی‌ام است و از اعتمادش سوء‌استفاده کرده و با فعال کردن رمز دوم کارت و اطلاعات حساب بانکی وی، به صورت اینترنتی اقدام به برداشت 10 میلیون ریال از حسابش کردم.


رئیس پلیس فتای کردستان در خاتمه تصریح کرد: پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم سایبری دادسرای عمومی و انقلاب سنندج ارسال و برای متهم به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع قرار قانونی مناسب صادر شد.

 

------------------------------------


اختلاس 1/5میلیارد تومانی کارمند بانک


کارمند امور بانکی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، 1/5میلیارد تومان اختلاس کرده بود در شاهرود استان سمنان دستگیرشد.

 

سردار «محمدرضا میرزایی» فرمانده پلیس استان سمنان گفت: در پی اعلام نماینده حقوقی یکی از بانک‌های شهر شاهرود مبنی بر اینکه کارمند یکی از شعب این بانک اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانک و مشتریان کرده است، کارآگاهان تلاش خود را برای رسیدگی به پرونده آغازکردند.


سردار میرزایی افزود: مأموران پلیس به دقت اسناد و مدارک بانکی را بررسی کردند و با تأیید اختلاس، پرونده وارد مرحله تازه‌ای از پیگیری شد.


وی تصریح کرد: متهم که به عنوان متصدی امور بانکی مشغول به کار بوده با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه امسال، پول هایی بالغ بر یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال را با اسناد جعلی از حساب بانک و پنج نفر از مشتریان برداشت کرده است.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------