انکارقتــل درآخرين دفاع!



اخبار حوادث - انکارقتــل درآخرين دفاع!

مرد ۴۰ساله اي که در سال ۹۱ همسرش را در اطراف ميدان سعدآباد مشهد کشته و جسد او را دفن کرده بود، در آخرين دفاعيات خود در حالي ارتکاب جنايت را انکار کرد که در بازسازي صحنه حادثه، جزئيات قتل همسرش را در حضور مقام قضايي تشريح کرده بود.

بيست و هشتم آبان سال ۹۱ اعضاي خانواده اي در مشهد از مفقود شدن زن ۳۹ساله اي خبر دادند تا اين که مدتي بعد، کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي در پيگيري اين پرونده به همسر زن جوان مظنون شدند و اين مرد به دستور قاضي شعبه ۸۰۲ دادسراي عمومي و انقلاب مشهد، بازداشت شد.

کارآگاهان در ادامه تحقيقات به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد، مرد ۴۰ساله قطعه زميني در منطقه جاغرق مشهد دارد، بنابراين زمين مذکور بررسي شد و در همين حال خاک هاي نرم زير تانکر آب داخل زمين توجه کارآگاهان را به خود جلب کرد. با کندن بخشي از خاک، ناگهان جسد زن جوان نمايان شد و بدين ترتيب، همسر وي به اتهام ارتکاب قتل عمدي مورد بازجويي قرار گرفت.

او در برابر دوربين قوه قضاييه به تشريح جزئيات قتل همسرش پرداخت و گفت: از چند ماه قبل با همسرم به دليل برخي مسائل خانوادگي اختلاف پيدا کردم که در اين مدت چند بار قهر کرد و تمايلي به ادامه زندگي با من نداشت تا اين که يک روز صبح سوار خودروي رونيز شدم و در اطراف منزل مادرش در اطراف ميدان سعدآباد کمين کردم. مي دانستم که او ساعت ۷صبح از منزل بيرون مي آيد تا به سر کارش برود. آن روز وقتي از منزل خارج شد، او را صدا کردم تا کمي با هم صحبت کنيم. همين طور که بي هدف در خيابان هاي فرعي حرکت مي کردم از او خواستم سر زندگي اش باز گردد ولي او گفت ديگر حاضر نيست با من زندگي کند. من هم که عصباني شده بودم، در جاي خلوتي خودرو را متوقف کردم و با فشار دادن گلويش او را خفه کردم سپس جسد را به منطقه جاغرق بردم و در زميني که اطراف آن محصور بود، دفن کردم.

پس از اعترافات صريح متهم، فرد ديگري نيز در اين پرونده دستگير شد چرا که متهم مدعي بود آن مرد موجب متلاشي شدن زندگي اش شده است. اين گزارش حاکي است، با وجود آن که متهم اين پرونده جنايي در همه مراحل رسيدگي قضايي به صراحت ارتکاب قتل را پذيرفته و جزئيات جنايت را نيز در حضور مقام قضايي بازسازي کرده بود، اما در آخرين دفاعيات خود، ارتکاب قتل را انکار کرد و در حضور قاضي سبحاني (قاضي شعبه ۸۰۲ مجتمع قضايي شهيدقدوسي) مدعي شد که او همسرش را نکشته است.

 در عين حال با توجه به اسناد و مدارک محکمه پسند و محتويات پرونده و همچنين اعترافات صريح وي در مراحل بازجويي، مقام قضايي قرار مجرميت وي را صادر کرد. بنابراين گزارش، همچنين کيفرخواست اين پرونده از سوي نماينده دادستان به اتهام ارتکاب قتل عمدي زن مسلمان صادر شده است و متهم به زودي پاي ميز محاکمه خواهد نشست.

 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------