سرنوشت‌های شوم 4 مرد در جنایات جداگانه



اخبار,اخبار حوادث,سرنوشت‌های شوم 4 مرد در جنایات جداگانه

اخبار حوادث - این قتل‌ها در 4 شهر استان مازندران رخ داد

سرنوشت‌های شوم 4 مرد در جنایات جداگانه

چهار مرد در شهرهای عباس‌آباد، نور، پل سفید و بابل قربانی سرنوشت‌های شومی شدند و به قتل رسیدند. عاملان سه جنایت دستگیر شده‌اند و تنها یک شرور جنایتکار فراری است. قتل چهار مرد در شهرهای عباس آباد، نور، پل سفید و بابل معماهای پیچیده‌ای را پیش‌روی پلیس قرار داده است.

قتل شوهر
ساعت 7 صبح یکشنبه 27 مهر ماه سال‌جاری مرگ مرموز مردی در خانه‌اش واقع در یکی از روستاهای حومه «سلمانشهر» عباس‌آباد به پلیس آگاهی گزارش شد. مأموران بلافاصله خود را به خانه روستایی رساندند و با جسد خون‌آلود مردی 42 ساله به نام «نادر» که در اتاق پذیرایی روی زمین افتاده بود، مواجه شدند. کارآگاهان به همراه کارشناسان پزشکی قانونی با آثار 12 ضربه چاقو روی سینه قربانی مواجه شدند که با آثار پاشیدگی خون روی در، دیوار و فرش همراه بوده است.

 

سرهنگ «کشاورزی» رئیس پلیس عباس‌آباد در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به فرضیه پلیس در خصوص وقوع قتل، بررسی صحنه جرم برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن همسر قربانی به نام «سمیه» 30 ساله را به اتهام قتل دستگیر کردند که وی در تحقیقات ابتدایی خود را بی‌گناه شناخت اما در برابر سرنخ‌های پلیسی تسلیم شد و جنایتی خانوادگی را به گردن گرفت. بنا بر این گزارش، تجسس‌ها برای رازگشایی از انگیزه زن شوهرکش ادامه دارد.


قتل شریک تجاری
نیمه شب 21 مهر ماه با اعلام وقوع یک تصادف مرگبار در یکی از محور‌های روستایی نور، اکیپ گشت پاسگاه انتظامی «ناتل کنار» و افسر کارشناس تصادفات پلیس‌راه این شهر سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

 

مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های میدانی از صحنه تصادف با جسد مرد 44 ساله‌ای به نام «نصرت‌الله» از روستای سرکاج که ظاهراً به علت برخورد با وانت جان باخته بود، مواجه شدند. سرهنگ شالیکار رئیس پلیس نور در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به نظریه کارشناس تصادفات مبنی بر ساختگی بودن سانحه رانندگی و آثار کشیده شدن جسد روی آسفالت، بررسی علت مرگ در دستورکار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی ادامه داد: کارآگاهان با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، مرد 39 ساله‌ای به نام «احمد» را به عنوان مظنون به قتل دستگیر کردند. رئیس پلیس نور خاطرنشان کرد: این مرد تهرانی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس اعتراف کرد: قربانی که شریک تجاری وی بوده را درشب حادثه به ویلای شخصی خود دعوت کرده و با همدستی دوستش به قتل رسانده و برای فرار از قانون جسد را کنار جاده رها کرده است.

دوئل مرگبار 2 شرور
سومین جنایت در شهر بابل رخ داد و در آن دو مرد جوان که از افراد شرور شناخته شده بودند با هم درگیر شدند که یکی از آنها با اصابت ضربات چاقوی هم‌جرمش به قتل رسید. با توجه به اطلاعاتی که مأموران از مشخصات عامل جنایت به دست آورده‌اند تجسس برای ردیابی قاتل فراری آغاز شده است.
 
دزدی مرگبار
تلفن همراه بر جای مانده از عاملان حمله مرگبار به خانه‌ای در منطقه سوادکوه، رد دزدان را لو داد. این حمله مرگبار نیمه شب 23 مهر ماه رخ داد و در جریان آن مرد جوانی به کام مرگ فرو رفت. ساعت 5/10 شب 23 مهر ماه ساکنان خانه‌ای در روستای میارکلای شهر پل سفید منطقه سوادکوه با تماس تلفنی به پلیس آنان را در جریان حمله سه مرد مهاجم به خانه مرد جوانی قرار دادند. مأموران پس از حضور در محل حادثه با پیکر نیمه جان مرد جوان صاحبخانه به نام «قدیر» در حالی روبه‌رو شدند که بی‌حال و خون آلود بود. 

 

پس از انتقال این مرد به بیمارستان شهدای زیر آب تحقیقات درباره علت و چگونگی این حادثه در دستور کار مأموران قرار گرفت. در حالی که بررسی‌های پلیسی درباره این حادثه ادامه داشت، مرد زخمی به دلیل وخامت حالش به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل شد اما تلاش پزشکان مؤثر واقع نشد و او روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داد. با مرگ مرد جوان امکان تحقیق از وی برای ردیابی مشخصات مهاجمان با بن‌بست روبه‌رو شد.

 

در همین حال مأموران در شاخه دیگری از بررسی‌های خود با حضور در محل وقوع حادثه به تحقیق و بررسی روی آثار و نشانه‌های برجای مانده پرداختند. در این بررسی‌ها مأموران یک دستگاه گوشی تلفن همراه از مهاجمان را که هنگام وقوع درگیری با قربانی حادثه در آنجا افتاده بود به دست آوردند.


با بررسی‌های تخصصی صورت گرفته روی آثار و نشانه‌های برجای مانده، مأموران ردی از دو زن جوان به دست آوردند. با احضار این دو زن، بازجویی از آنان آغاز شد و آنان که از اهالی پل سفید مازندران هستند در جریان تحقیقات مأموران ادعا کردند تلفن همراه برجای مانده متعلق به مرد جوانی به نام احسان است که با آنها در ارتباط بوده است. با توجه به اطلاعاتی که از مشخصات ظاهری این مرد در اختیار مأموران قرار گرفته بود، تجسس‌ها برای ردیابی این مرد آغاز شد تا اینکه او را بازداشت کردند.

 

در بازجویی‌های نخستین پلیس مشخص شد احسان از مدتی قبل با قربانی حادثه اختلاف داشت. مأموران با توجه به اظهارات این مرد، دو نفر دیگر به نام‌های مهدی و محمد را به اتهام همدستی با وی بازداشت کردند. به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب پل سفید تحقیقات از متهمان بازداشت شده درباره این حمله مرگبار ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------