برداشت غيرمجاز متهم از حساب خواهر



اخبار حوادث - برداشت غيرمجاز متهم از حساب خواهر

فردي كه اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب بانكي خواهر خود كرده بود، شناسايي و دستگير شد.

در اوايل آذر ماه خانمي اراكي به پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان مركزي مراجعه كرد و گفت در بررسي حساب‌هاي خود متوجه شده است كه مبالغي از حسابش كسر شده است. با توجه به اظهارات شاكي، رسيدگي پرونده در دستور كار كارشناسان پليس فتاي استان مركزي قرار گرفت و تحقيقات تخصصي براي شناسايي و دستگيري عامل برداشت غيرمجاز آغاز شد.

با آغاز تحقيقات كارشناسي پليس، مشخص شد كه عامل برداشت يكي از آشنايان شاكي بوده كه موفق شده با به دست آوردن اطلاعات حساب بانكي وي، مبلغ ١٠ ميليون ريال از حسابش برداشت كند.

سرگرد مصطفي نوروزي، رييس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي در تشريح اين خبر گفت: با ادامه تحقيقات تخصصي كارشناسان و كارآگاهان پليس فتا مشخص شد كه خواهر شاكي اقدام به برداشت مبلغ ١٠ ميليون ريال از حساب شاكي كرده است.

 وي ادامه داد: پس از دستگيري، متهمه در مواجهه با دلايل و مدارك مستند لب به اعتراف گشود و اظهار داشت در مقطعي از كارت عابر بانكي خواهرم به صورت مشترك استفاده مي‌كرديم و وي به بنده اعتماد كامل داشت؛ به طور مخفيانه كارت بانكي ايشان را برداشته و با توجه به اينكه شماره رمز كارت را مي‌دانستم با سوءاستفاده از اطلاعات حساب وي طي مراحل مختلفي اقدام به برداشت از حساب بانكي خواهرم كردم.

 اين مقام انتظامي گفت: پرونده متشكله به شعبه ويژه رسيدگي به جرايم سايبري دادسراي عمومي و انقلاب اراك ارسال و براي متهمه به اتهام تحصيل مال از طريق نامشروع قرار قانوني مناسب صادر شد.

 

اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------