کشف موادمخدر جاسازی شده در «ام وی ام» یک زن در آمل



فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 7 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان در خودروی ام وی ام یک زن خبر داد.

به گزارش ایسنا، «ولی‌الله گنجیان‌مقدم» گفت: اجرای طرح برخورد با عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر با اخذ مجوز قضائی با انجام کار اطلاعاتی و مراقبت کنترل محور مواصلاتی هراز شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: با اجرای این طرح که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  و تعامل با پلیس مبارزه با موادمخدر استان انجام شد، مأموران  ضمن کنترل محور و بازدید خودروهای مشکوک، طی بازدید از یک دستگاه خودرو ام وی ام به رانندگی «ع– ک» و سرنشینی یک زن به نام «م– ک»  موفق به کشف 7 کیلو مواد مخدر که بطرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بوده شدند.

گنجیان خاطرنشان کرد: در این راستا عاملان افیونی تهیه وتوزیع  مواد مخدر دستگیر و خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل یادآور شد: پلیس شهرستان آمل با هدف کاهش ناامنی در جامعه، ارتقاء امنیت اجتماعی، درمان و بازپروری معتادان ولگرد و بی‌خانمان و طرح جمع‌آوری معتادان ولگرد و بی‌خانمان را از ابتدای سال به اجرا درآورده و این طرح مصمم‌تر از گذشته و با اراده‌ای خلل‌ناپذیر تا پاکسازی کامل مناطق آلوده ادامه خواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------