بازداشت مرد طلبکار به اتهام تلاش برای ربودن دختر ۵ ساله



مرد طلبکار به اتهام تلاش برای ربودن دختر ۵ ساله بازداشت شد.

به گزارش ایران، اوایل هفته گذشته صدای فریادهای کمک خواهی زن جوانی در یکی از خیابان‌های جنوب غربی تهران به گوش رسید.

 

زنی فریاد می‌زد «کمک، کمک، دخترم را می‌خواهند بدزدند.» بدنبال فریادهای زن جوان، رهگذران و ساکنان محل به کمک او رفتند.

 

زن جوان و دختر ۵ ساله‌اش با سه مرد درگیر شده و رهگذران موفق شدند یکی از متهمان را دستگیر کنند.

 

زن جوان در تحقیقات اولیه گفت: شوهرم، در کار خرید و فروش ضایعات است و روز حادثه سه مرد جوان زنگ خانه مان را زدند. وقتی مقابل در رفتم آنها سراغ شوهرم را گرفتند. اما وقتی گفتم شوهرم خانه نیست آنها شروع به داد و فریاد کرده و گفتند که طلبشان را می‌خواهند. درنهایت هم دست دختر ۵ ساله‌ام را گرفتند تا با زور همراه خودشان ببرند.آنها می‌خواستند دخترم را بربایند تا شوهرم مجبور شود بدهی شان را پرداخت کند.

 

او ادامه داد: هر چه تلاش کردم زورم به آنها نرسید و با فریادهای من، همسایه‌ها و رهگذران به کمک آمدند و دخترم را از دست آدم ربایان نجات دادند. در این میان آدم ربایان، گوشواره‌های دخترم را کشیده و سرقت کردند و دو نفر از آنها متواری شدند.

 

متهم دستگیر شده اما در تحقیقات ادعای متفاوتی را مطرح کرد: من دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از شوهر این زن به خاطر خرید و فروش ضایعات پول می‌خواستم. اما هر بار که سراغ پولم را می‌گرفتم بهانه‌ای می‌آورد تا اینکه به همراه دو طلبکار دیگر که آنها نیز مبلغ قابل توجهی از او پول می‌خواستند به مقابل خانه‌اش رفتیم. همسرش گفت که او خانه نیست.

 

باورمان نمی‌شد که خانه نباشد مطمئن بودیم خودش را پنهان کرده است. وقتی گفتیم همین جا می‌ایستیم تا بیاید او ناگهان شروع به داد و فریاد کرد و به دروغ گفت که قصد ربودن دخترش را داشتیم.

 

در حالی که مرد جوان چنین اظهاراتی داشت، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت دو مرد فراری را صادر کرد و تحقیقات برای بررسی اظهارات متهم ادامه دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------