آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

جسد سوخته دختر بچه اصفهانی کشف شد



قتل،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
یک ماه پس از گم شدن المیرا زارع، معروف به نازگل، دختربچه هفت ساله اصفهانی، بقایای جسدی سوخته که احتمال می‌رود متعلق به نازگل باشد در ساختمانی مخروبه حوالی خانه پدربزرگش کشف شد.

روزنامه جوان نوشت: روز گذشته، ۳۱ روز بعد از گم شدن نازگل از حیاط خانه پدربزرگش در روستای دهکرم در شرق اصفهان، مأموران پلیس این‌بار همراه سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه بازگشتند. آن‌ها بعد از جست‌وجوی دوباره خانه با کمک سگ‌ها قدم به ساختمانی مخروبه در همان نزدیکی گذاشتند و در میان خاکستر‌های آتش افروخته شده، با نیم‌تنه جسدی سوخته مواجه شدند که احتمال می‌رود متعلق به نازگل باشد. بعد از آن بود که بقایای جسد برای شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شد. 

 

در صورتی که هویت نازگل تأیید شود، گمانه‌زنی‌های اولیه حکایت از این دارد که او در محل دیگری به قتل رسیده، جسدش زیر خاک دفن شده و سپس بقایای آن به نزدیک محلی که نازگل گم شده منتقل شده است. با کشف بقایای جسد، پلیس با سرنخ‌هایی که عامل یا عاملان حادثه به جای گذاشته‌اند یک ماه پس از رقم خوردن حادثه هولناک در یک قدمی رمزگشایی از آن قرار گرفته است. 

 

پرونده نازگل از صبح روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال قبل به جریان افتاد. وقتی مأموران پلیس آگاهی اصفهان در محل حاضر شدند، خانواده نازگل برای پیدا کردن او همه روستا را جست‌وجو کرده بودند، با این حال مأموران تحقیقات خود را با بررسی‌های میدانی دنبال کردند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت نازگل آخرین بار هنگام بازی در حیاط خانه پدربزرگش دیده شده است.

 

 پدربزرگ او در توضیح ماجرا به پلیس گفت: صبح جمعه وقتی از خانه بیرون می‌رفتم نازگل در حیاط بازی می‌کرد. ساعتی بعد مادرش تماس گرفت و سراغ نازگل را از من گرفت، اما نوه‌ام همراه من نبود. وقتی به خانه برگشتم شروع به جست‌وجو کردیم، ولی خبری از نازگل نبود. اهالی روستا به کمک ما آمدند و همه جا را گشتیم، اما نتوانستیم نازگل را پیدا کنیم، برای همین به پلیس خبر دادیم. 

 

در شاخه دیگری از بررسی‌ها، مأموران پلیس ساختمان‌های اطراف را بررسی کردند و مشخص شد هیچ کدام از مسیر‌هایی که به محل حادثه منتهی می‌شود به دوربین مداربسته مجهز نیست برای همین بررسی‌ها با دشواری بیشتری دنبال شد. از سوی دیگر گم شدن نازگل نگرانی ساکنان محل و روستا‌های اطراف را به دنبال داشت. ترس از وقوع حادثه‌ای مشابه سبب شده بود خانواده‌ها مراقبت از فرزندانشان را بیشتر کنند.

 

 با این حال امیدواری از اینکه پلیس بتواند از پرونده رمزگشایی کند تنها روزنه‌ای بود که پیش‌روی همگان قرار داشت تا اینکه پلیس موفق به کشف بقایای جسدی شد که احتمال می‌رود با تشخیص هویت وی از سوی سازمان پزشکی قانونی یک قدم به کشف پرونده نزدیک شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------