آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

۸۲۸ نفر در سفرهای نوروزی جان باختند



تصادفات نوروزی،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین بیش از ۱۸ میلیون نفر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کردند که در این بین ۸۲۸ نفر در اثر تصادفات فوت کردند‌.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار داشت: سالجاری با بیش از ۲۱۰ هزار نفر از همکارانم در حوزه سفر‌های جاده‌ای و قطار و هواپیمایی دریایی در خدمت مردم بودند.

 

وی افزود: ستاد سفر‌های نوروزی دو ماه پیش از آغاز سفرها در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد. 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برآورد اولیه آن بود که بیش از ۱۶ میلیون نفر از ناوگان عمومی بین شهری و فرودگاه و راه آهن استفاده خواهند کرد. 

 

وی گفت: پیش بینی سه تا پنج درصد افزایش سفر و عدم تناسب امکانات تردد سفر از سوی ناوگان را داشتیم ولی دستور وزیر تناسب کردن و افزایش و بهسازی آمادگی را داشته باشیم تا خدمات مطلوبی به مردم داده شود.

 

هادیان فر افزود: ماه رمضان سال گذشته از سوم فروردین آغاز شد ولی سالجاری از ۲۲ اسفند بود و شرایط جوی خاصی هم تا ۱۰ فروردین داشتیم. 

 

وی گفت: رزمایش نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین بود که الحمدالله تصادف جاده‌ای خاصی نداشتیم؛ در مجموع ۸۲۸ نفر در اثر تصادفات نوروزی فوت کردند. 

 

هادیان فر اظهار داشت: بیش از ۱۸ میلیون نفر از ناوگان عمپمی سالجلری استفاده کردند و حدود ۷ میلیون نفر از جاده استفاده کردند.

 

وی گفت: ۵۳۰ میلیون تردد در ایام نوروز ثبت شد؛  ۶ درصد افزایش مصرف سوخت در این ایام داشتیم؛ عمده سفرها به مازندران، گیلان، خراسان رضوی و اصفهان بود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------