پیشنهاد ازدواج، شگرد سارق حقه‌باز + عکس



اخبار حوادث - پیشنهاد ازدواج، شگرد سارق حقه‌باز

مرد میانسال که با تعارف آبمیوه مسموم، زنان مسافر را بی‌هوش و اموالشان را می‌دزدید، در جدیدترین اعتراف‌هایش گفت برخی از آنها را به بهانه ازدواج و خرید طلا به قیمت ارزان به دام انداخته است.

به گزارش جام جم، چندی پیش زن جوانی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از مردی به اتهام سرقت پول و طلاهایش شکایت کرد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,کلاهبرداری

 
شاکی گفت: روز حادثه سوار خودروی پرایدی شدم که در میانه راه راننده به بهانه گرفتن پول از دوست مغازه دارش، دقایقی خودرو را متوقف و پس از بازگشت آبمیوه ای به من تعارف کرد که پس از نوشیدن آن، دیگر متوجه چیزی نشدم. وقتی بهوش آمدم، دیدم که یک هفته است در بیمارستانم و طلا و پول هایم سرقت شده است.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی بازپرس برجسته، تحقیقات در این باره آغاز و مشخصات خودرو و تصویر رایانه ای متهم فراری در اختیار ماموران گشت پلیس قرار گرفت. در حالی که جستجو برای دستگیری سارق فراری ادامه داشت، زنان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت های مشابهی را ارائه کردند.

با افزایش شکایت ها و کنترل محل تردد متهم، چند روز پیش وی هنگامی که زنی را سوار خودرو کرده و قصد داشت او را نیز به دام بیندازد، شناسایی و دستگیر شد.

با تحقیق از متهم معلوم شد وی یک جاعل و کلاهبردار حرفه ای است و در مواجهه حضوری با شاکیان به بی هوش کردن و سرقت اموال آنها اعتراف کرد.

تحقیقات برای کشف دیگر جرایم متهم ادامه داشت تا این که چند روز پیش وی در تازه ترین اعتراف های خود به پلیس گفت: شاکیان را اتفاقی سوار خودرو کردم و اموالشان را دزدیدم، اما به بهانه ازدواج، فراهم کردم مقدمات وام و نیز فروش طلاهای قسطی یا فروش آن به قیمتی پایین تر از مبلغ بازار زنان دیگری را نیز فریب می دادم.

متهم اضافه کرد: در ادامه آشنایی با این زنان و به بهانه ملاقات با خانواده، آنها را به خارج از شهر کشانده و در میانه راه با تعارف آبمیوه مسموم آنها را بی هوش کرده و اموالشان را سرقت و سپس آنان را در محله های متروکه رها می کردم.

بنابراین گزارش، در پی این اعترافات، بازپرس برجسته در شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در غرب استان تهران، دستور چاپ تصویر متهم را بدون پوشش چهره صادر کرد و از مردم خواست چنانچه در دام این متهم گرفتار شده و اموالشان به سرقت رفته است برای شکایت از وی و پیگیری پرونده هایشان به دادسرا یا پلیس آگاهی غرب استان تهران مراجعه کنند.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------