ماجرای زنی که برای زندانی کردن زنی دیگر، عکسهای بی حجاب خودش را در شبکه مجازی منتشر کرد



اخبار حوادث - ماجرای زنی که برای زندانی کردن زنی دیگر، عکسهای بی حجاب خودش را در شبکه مجازی منتشر کرد

آن زن هم وقتي براي يافتن من به محل کارم رفته بود همکارانم گفته بودند که من متأهل هستم و فرزندي خردسال دارم.

 روزنامه خراسان به نقل از یک زن که بدلیل همکاری با شوهرش در کلاهبرداری،توسط پلیس بازداشت شده است نوشت:

چند روز قبل، همسرم با نگراني خاصي وارد اتاق شد و گفت: با کار اشتباهي که کرده ام دچار مخمصه شده ام اگر کمکم نکني بايد به جرم کلاهبرداري زنداني شوم آن وقت تو و فرزند کوچکمان تنها خواهيد ماند.

همسرم درباره ماجراي کلاهبرداري ادامه داد: حدود يک ماه قبل در فضاي مجازي با زن مطلقه اي آشنا شدم که با داشتن يک فرزند و به خاطر اعتياد شوهرش از او طلاق گرفته بود. وقتي فهميدم او حدود ۷۰ ميليون تومان از مهريه اش را از طريق قانوني گرفته است، خودم را به عنوان جوان مجردي به او معرفي کردم که قصد ازدواج با او را دارد و با اين بهانه از او خواستم تا پول هايش را براي سرمايه گذاري سودآور در يک شرکت و همچنين برخي خريدهاي خواستگاري آبرومندانه در اختيار من بگذارد اما از روزي که پول هاي او را گرفتم ديگر به تلفن هايش پاسخ ندادم و ارتباطم را با او قطع کردم.

آن زن هم وقتي براي يافتن من به محل کارم رفته بود همکارانم گفته بودند که من متأهل هستم و فرزندي خردسال دارم. حالا هم نمي دانم چگونه توانسته است محل زندگي ما را پيدا کند و من الان او را سر کوچه منزلمان ديدم ولي او متوجه من نشد...!زن جوان که مقابل افسر بازجو در پليس فتاي خراسان رضوي اعتراف مي کرد در ادامه ماجرا افزود: ديگر چاره اي نداشتم، بايد براي جلوگيري از زنداني شدن شوهرم کاري مي کردم به همين خاطر هم تصميم گرفتيم «پاپوشي» درست کنيم که آن زن را روانه زندان کنيم.

آن شب با همکاري شوهرم چند عکس «بي حجاب» از خودم گرفتم و در يکي از شبکه هاي اجتماعي اينترنت منتشر کردم. روز بعد هم به پليس فتا آمديم و با معرفي آن زن به عنوان مظنون، از او به خاطر هتک حيثيت شکايت کرديم تا بدين وسيله پليس او را دستگير کند و سپس در قبال گذشت او از مبلغي که به شوهرم داده بود ما هم بابت انتشار عکس هاي بدون حجاب به او رضايت بدهيم. اما همه نقشه هاي ما زماني لو رفت که کارآگاهان پليس فتا پس از بررسي رايانه شخصي آن زن هيچ مدرکي در اين باره پيدا نکردند.

بعد از آن هم کارآگاهان وقتي در جريان ارتباط او و همسرم قرار گرفتند، رايانه ما را هم مورد بررسي قرار دادند که مشخص شد عکس ها را خودم در فضاي مجازي منتشر کرده ام و اين موضوع تنها يک «پاپوش» است. حالا که هم خودم و هم همسرم در اين ماجرا گرفتار شده ايم نمي دانم بايد چکار کنم. کاش روزي که قضيه کلاهبرداري همسرم را فهميدم که او پول زن مطلقه اي را بالا کشيده است به جاي همکاري با او و بازي با حيثيت خانوادگي ام، سعي مي کردم او را قانع کنم که پول هاي آن زن را بازگرداند.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------