اعضاء باند خريداران خودروهای ميلياردی قاچاق در اصفهان دستگير شدند+عكس



اخبار,اخبار حوادث , خودروهای ميلياردی

 

اخبار حوادث - اعضاء باند خريداران خودروهای ميلياردی قاچاق در اصفهان دستگير شدند+عكس

با تلاش ماموران پليس استان اصفهان باند پنج نفره متخلفان و خريداران خودروهاي گران قيمت ميلياردي قاچاق در اصفهان منهدم و متلاشي شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،"سردار آقاخاني" فرمانده انتظامي استان اصفهان بيان داشت : ماموران پليس استان در پي كسب خبري مبني بر فعاليت غير قانوني اعضاء يك باند خريداران خودروهاي گران قيمت قاچاق ،موضوع را تحت پيگرد و بررسي قرار دادند .
 
"سردار آقاخاني" تصريح كرد: فعاليت اعضاء اين باند به گونه اي بود كه اين افراد خودروها را بصورت غير قانوني و قاچاق از مناطق و كشورهاي حوزه خليج فارس خريداري و به بهانه عبور ازداخل كشور و انتقال به كشورهاي مقصد، آنها را با پوشش اسناد و مدارك جعلي در داخل كشور دپو مي كردند.
 
رئيس پليس استان اصفهان با اشاره به اجراي عمليات ويژه براي شناسايي اين باند عنوان داشت: نهايتا با پيگيري و تلاش ماموران انتظامي اعضاء پنج نفره اين باند شناسايي و دستگير شدند كه از اين افراد تعداد 24 دستگاه خودروهاي خارجي گران قيمت قاچاق كه هر كدام بين يك ميليارد تا يك ميليارد و 700 ميليون تومان ارزش داشت، كشف و توقيف شد .
 
"سردار آقاخاني" با بيان اينكه مقصد اين خودروها در خارج از كشور آسيا ميانه بوده، افزود: اين افراد بصورت ماهرانه و با مدارك جعلي و متقلبانه قصد داشتند با انتقال خودروها به داخل كشور آنها را شماره گذاري و به قيمت هاي كلان به فروش برسانند كه با تلاش و هوشمندي بموقع ماموران پليس قبل ازعملي كردن اين كار شناسايي و در چند استان كشور از جمله اصفهان دستگير شدند .
 
فرمانده انتظامي استان اصفهان با توصيه به هموطنان در خصوص معامله و خريد و فروش اين گونه خودروها ، خاطر نشان كرد: قبل از هر گونه معامله از واقعي بودن اصالت اسناد مربوطه از مراجع ذي صلاح از جمله پليس اطمينان و سپس نسبت به خريد خودرو اقدام نماييد .
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------