آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد

پسر جوانی که به دستور دختر موردعلاقه اش دست به سرقت های سریالی می زد، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. همشهری…

نامه‌های مرموز خبر از قتل‌ می‌داد



اخبار حوادث - نامه‌های مرموز خبر از قتل‌ می‌داد

روزهای نخست مهر امسال اولین سالگرد فوت مادر مرد جوان در روستای کندرود شهرستان شبستر بود، اما او در پایان مراسم وقتی به خانه بازگشت، چشمش به پاکت‌ نامه‌ای افتاد که از زیر در به خانه انداخته شده بود.

هیچ نام و نشانی از فرستنده پاکت نبود. شروع به خواندن نامه کرد، با هر سطری که می خواند لختی به فکر فرومی رفت.

وقتی به سطرهای پایانی نامه رسید باورش نمی شد و شاید نمی خواست باور کند نامه راز مرگ مادرش را فاش می کرد؛ رازی که می گفت مادرش نمرده، بلکه کشته شده است.

ابتدا گمان برد نویسنده نامه قصد شوخی داشته، بنابراین آن را میان دستانش مچاله کرد و به کنج حیاط انداخت و وارد خانه شد. همسرش با دیدن چهره رنگ پریده او علت ناراحتی اش را پرسید، اما مرد جوان سکوت کرد و بی آن که چیزی بگوید به اتاقش رفت.

آن شب تا صبح به نامه مرموز فکر می کرد، فردا صبح وقتی قصد رفتن به محل کارش را داشت باردیگر چشمش به نامه مشابهی خورد که کنار باغچه افتاده بود. با ترس نامه را برداشت. ظاهر پاکت مانند نامه دیروز و بدون هیچ نام و نشانی برایش ارسال شده بود.

نامه را که خواند همان جملات نامه قبلی در آن تکرار شده بود، با این تفاوت که نویسنده از او خواسته بود اگر می خواهد نام قاتل را بداند باید پولی تهیه کند و منتظر بماند تا در نامه های بعدی که به دستش می رسد، مبلغ درخواستی و نام قاتل به او اطلاع داده شود.

دلیل این نامه های مرموز را نمی دانست و مدام از خود می پرسید آیا مادرش کشته شده است؟ آن روز از رفتن به محل کار منصرف شد و به خانه بازگشت و ماجرای نامه ها را برای همسرش تعریف کرد و با اصرار او تصمیم گرفت نامه ها را در اختیار پلیس آگاهی قرار دهد.

افسر وظیفه با دقت به حرف هایش گوش داد و وقتی فهمید مرد جوان نسبت به مرگ مادرش مشکوک است و احتمال می دهد او کشته شده باشد با کارآگاه جنایی چند بار اظهارات شاکی پرونده را مرور کرد.

چند ساعت بعد او به اتفاق دو نفر از همکارانش به روستا رفت.آنها با همه افراد حاضر در روستا حرف زدند. پلیس جوان چند مرتبه اظهارات همه را خواند. شواهد نشان می داد پیرزن با کسی درگیری و اختلاف نداشته و ساکنان روستا به او علاقه داشته اند.

در همین حال یکی از اهالی روستا نزد افسر وظیفه آمد و گوشی تلفنش را به کارآگاه پلیس نشان داد و گفت: پیامکی برایم از یکی از مردان روستا آمده که در آن نوشته من قاتل پیرزن را می شناسم. وقتی پیامک را چند مرتبه خواند متوجه شد این متن با متن نامه ها مطابقت دارد.

درپی این گزارش خودروی پلیس مقابل خانه یکی از روستایی ها توقف کرد و صاحبخانه که مرد جوانی بود با دیدن ماموران دستپاچه شده و قصد فرار داشت که دستگیر شد.

متهم در پلیس آگاهی رنگ بر چهره نداشت. دست و پایش به لرزه افتاده بود و همین که افسر جوان خواست بپرسد که پیرزن را می شناسد، متهم در میان بهت و ناباوری گفت: من او را کشتم، می دانستم پیرزن تنهاست و در خانه پول نگهداری می کند. وسوسه شدم پول هایش را سرقت کنم و به همین دلیل نقشه کشتن وی را طراحی کردم. آن شب وقتی مطمئن شدم پیرزن خوابیده از روی دیوار وارد خانه اش شدم و زن صاحبخانه بیدار شد و با دیدن من فریاد زد و کمک خواست.

متهم اضافه کرد: ترسیدم کسی صدایمان را بشنود و به کمکش بیاید. بنابراین او را کشته و قرص هایش را کنار جسد انداختم تا وانمود کنم مرگش طبیعی بوده است.

پول های پیرزن را برداشتم و خانه را ترک کردم و روز بعد یکی از همسایه ها به خانه پیرزن رفت و جسد او را پیدا و همسایه ها را خبر کرد. روستا دورافتاده بود و همه خیال می کردند پیرزن به دلیل بیماری مرده است.

دیگر کسی توجهی به مرگ او نکرد و روز بعد با آمدن اعضای خانواده اش جسد دفن شد. دچار مشکلات مالی شدم بنابراین نامه ها را نوشتم و برای پسر مقتول فرستادم تا از او اخاذی کنم. اشتباهی پیامک درخواست پول را به گوشی دوستم ارسال کردم و راز یک ساله این جنایت فاش شد.

با صدور قرار قانونی برای متهم، او روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------