كشف جسد پسر ناشناس در سايت زباله‌هاي غرب تهران



اخبار حوادث - كشف جسد پسر ناشناس در سايت زباله‌هاي غرب تهران

تيزهوشي كارگر شهرداري هنگام پرس زباله‌ها راز قتل پسر 23 ساله را فاش كرد.

ساعت 2:30 بامداد دوشنبه، يكي از كارگران بازيافت زباله‌هاي غرب تهران سراسيمه با پليس تماس گرفت و از كشف جسد مرد ناشناسي در ميان زباله‌ها خبر داد. دقايقي بعد تيمي از ماموران پليس آگاهي همراه قاضي جمشيدي، بازپرس وي‍ژه تهران راهي محل كشف جسد شدند.

 

يكي از كارگران سايت جمع‌آوري زباله كه جسد را كشف كرده بود در جريان تحقيقات گفت: ساعتي قبل در حال پرس كردن زباله‌ها بودم كه در ميان يك بار از زباله‌ها با دو پاي انسان روبه‌رو شدم.

 

بلافاصله كار را متوقف كرده و با كمك دوستانم زباله‌ها را كنار زده و با جسد پسر جواني كه بالا تنه‌اش داخل گوني بود روبه‌رو شديم.

 

تيم جنايي سپس به بررسي جسد پرداخته و متوجه شدند، جسد متعلق به پسري حدودا 23 ساله است كه به دليل اصابت ضربه‌هاي سنگين به سرش جان باخته بود.

 

كارآگاهان احتمال دادند، مقتول در محل ديگري به قتل رسيده و جسدش داخل سطل زباله رها شده بود. كارگران شهرداري هم جسد را همراه زباله‌ها به آنجا منتقل كرده بودند.

بازپرس جنايي سپس به بررسي محتويات جيب مقتول پرداخت و دو دستگاه تلفن همراه كشف كرد كه آخرين تماس مقتول نشان داد او 24 ساعت قبل از كشف جسد به قتل رسيده است. در حال حاضر تيمي از ماموران اداره ويژه قتل تهران ماموريت يافتند تا با بررسي تخصصي علاوه بر شناسايي هويت مقتول، عاملان اين جنايت را شناسايي و دستگير كنند.

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------