سرقت مسلحانه مسافر جویای کار از بانک



اخبار حوادث - سرقت مسلحانه مسافر جویای کار از بانک

مسافر جویای کار که می‌خواست به سرقت مسلحانه از بانکی دست بزند با گیر کردن گلوله‌اش ناکام ماند.

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت 2 بعدازظهر هفتم مهرماه سال جاری مأموران از طریق مرکز پیام از حضور دزد مسلحی در یکی از بانک‌های خیابان ری باخبر شدند و بلافاصله تیم تخصصی سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران برای بررسی‌های میدانی به محل اعزام شد.

 

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل مشاهده شد مردی با یک کلت کمری زعاف دارای خشاب و سه تیر فشنگ جنگی وارد بانک شده است اما توسط عوامل بانک محاصره شده و وی با مسلح کردن هفت‌تیر و سرقت 80 میلیون تومان پول قصد فرار داشت که مأموران با حضور در مقابل بانک مانع خروج وی شدند و سرانجام دزد را دستگیر کردند. سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت گفت: دزد مسلح «جاسم» و 25 ساله است.

 

وی در جریان بازجویی‌های پلیسی ادعا کرد 15 روز می‌شود از شهرشان برای پیدا کردن کار به تهران آمده و آن روز به خاطر داشتن تپانچه وسوسه شده و به فکر سرقت از بانک افتاده و با توجه به خلوتی محل، وارد عمل شده است.

 

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: با توجه به عمل نکردن تیر اول و گیر کردن گلوله در جان لوله و حضور بموقع مأموران، جاسم دستگیر شد و وی برای افشای دیگر جرایم مسلحانه‌اش در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------